Monday, April 25, 2011

Resign ?


Aduhhhh confused siaaaa aku , serba salah pula aku dibuatnya . Yelahh time aku nak berhenti kerja ni lahh ramai betul yang minta simpati , cakap eh nwar tayah lah berhenti dulu blablabla . Sorry guyss ! I've make my decision , i'll resign very very soon okayy . Rasanyaa dah cukup kot pengalaman aku bekerja dekat al-ikhsan tuhhh . Yeaaa but serius memang berat hati nak berhenti kerjaa yang best macam ni . Gaji pun masyukk dherrr tapi entah lahh , rasanya biar lahh orang lain yang ganti tempat aku cewahh haha . Banyak lagi perkara yang aku dah tangguhkan selama ni and aku nak buat while aku dah berhenti kerja nanti , insyaAllah :) So sesiapa yang ade pasang niat nak kerja al-ikhsan , cepat cepat cepat isi form ! Kehkehkeh bubyeeee :D

masih pekerja ,
Ahmad Anwar


No comments:

Post a Comment