Monday, April 25, 2011

Oreo Addicted :)


Nampak gambar atas ni ? tahu tak apa itu , tahu kann . siapa yang tatau tuhh , boleh lahh bawa diri menuju ke kedai-kedai runcit yang berhampiran yeaaaa , ghaaa . Ini namanya Oreo dan saya suka sangat-sangat makanan ni . nak tahu kenapa ? sebab saya suka lahh hahaha . Oreo ni kalau dah masuk dalam mulut aku , pehhh wa cakap luuu krappp krappp hahaha xD sekarang ni aku ketagih oreo haha bahaya ni , aduhh . kalau boleh semua makanan aku nak letak oreo . bayangkan oreo makan dengan nasi goreng ? -. Memang kau booking toilet 24 jam lahh jawabnyaaa :p tapi kadang-kadang tak puas hati jugaa sebab oreo dah ade tiruan punyaa , adehhh tapi aku tahu oreo sebenar rasa diaa macamane . Well, i love to eat oreoooooooo . Putar , jilat dan celup !

gemar ,
Ahmad Anwar

No comments:

Post a Comment