Monday, March 14, 2011

Heyy It's My Day :D


Assalamualaikum semuaaa :D okayokayy act tatau nak starting macamane ni , Ghaaa - okayy lahh tape kita start macam ni . As you guys know , yesterday is my birthday yang ke 18 tahun :) tua dah aku kan ? sorry lah semalam aku tak sempat nak update blog kayy . And im sharing the same birthday dengan my twinta , Amy Husainee and Mummy Marina :) hehe happy birthday to you guys . wahh tepat jam 12am semalam tangan aku tak lekang dengan handphone , whoot-whoot yelahh kan orang wish berpusu-pusu haha poyo ni ! ade yang bagi mesej , ade juga yang call dan tak lupa ada yang bagi voice message siap nyanyi lagi lagu birthday . terharu ni ehe . Yang wish dekat fb memang ramai lahh kan , wink-wink haha . Hehe then this year is my first time kena kerja time birthday sendiri huhu sedihnyaa lahh sangat :p hahaha but sokayy lahh suasana tuh agak ceria jehh kan ! then mentang-mentang lahh dapat free call , madah nak stay stor jeh call semua orang hahaha . Taraaa suprise , Bella gived me a slice of cake . hehe thank you Bella :D Nak balik awal punya pasal sanggup tak rehat ni , cehh gitu haha yalohh . Then around 7 o'clock time untuk pulang ke rumah tapi memandangkan Cikai al Fairuz Shah datang nak jumpa aku so lepak lah kejap call my twintaa , Amyy Hussainee :p Then Cikai belanja aku mcflurry oreo . hehe thankss a lot bestiee even " hadiah " kau dah masuk dalam perut aku hahaha .

Malam punya cerita pulaa , siap-siap pergi celebrated dengan family dekat Banafe . finally impian aku tercapai haha yelahh nak sangat pergi Banafe kan , haaaa ambik kau kan dah dapat ! haha dinner dekat sana agak okay lahh kan suasananyaa . agak cool juga lah tempat diaa . amboii puji melambung ni , haha ada live band okayy and aku kenal diaorang , brrr - Makan punya makan punya makan lepas tuh bergambar lah pula , we're going back . Tapi aku tak terus balik rumah , aku ke rumah Cikai lepaking dekat rumah dia bersama Olan , Haiqal . hahaha alaaaa memang tradisi lah kan kalau time birthday mesti ade kena baling tepung lah telur whatever lah kan , sooo aku pun kena . haha cherr citer ^^ Begini ceritanyaa - tengah lepak dekat luar ni , cikai bawa lah kononnya balang biskut and air lah kan . aku langsung tak terfikir benda ni semuaa , haha kejap lagi haaa hambikk kau telur tepung dan sewaktu dengannya singgah ke badan aku , muka aku , handphone aku , seluar aku , selipar aku dan aku pun menyerah diri saja lahh . Tak dapekk den nak nolong ! hahaha siot punya cikai , idea dia semua ni . haha then terpaksa lah aku pakai baju cikai yang besar gilaaaa ni . confirm kalau tak pakai seluar mesti hotstapp punya , brr mantoppp hahaha bongok .

BTW , THANKS A LOT GUYS FOR THE WISHES , POST DEKAT BLOG , PRESENTS , CELEBRATED AND ALL THE STUFF LAHH KAN ! I'LL REMEMBER MY BIRTHDAY MOMENTS IN THIS YEAR . THANKS AGAIN :)

lots of love ,
Ahmad Anwar


No comments:

Post a Comment