Monday, March 14, 2011

14 Mac Punya Cerita :)


Hari ni 14 mac tahun 2011 , okay anda faham ? okay bagus - okay Nwar kau jangan nak annoying sangat , teruskan cerita kau yang sebenarnyaa . HAHA baiklahh ! first of all i want to wish HAPPY 17th BIRTHDAY to EZMITH HAIKAL . his one of my buddiess yang agak crazy lah kadang-kadang , kadang-kadang malu-malu macam nak tampoor jehh hahaha but his nice person , kan kan kan ? hahaha so today is my off day , Yahooooo.com haha tade kena mengena dengan itu dot com . Act Wul ajak aku keluar hari ni sebab nak celebrate birthday boy katanyaa but she's not coming atas sebab-sebab tertentu . Tettt tape lahh , maybe next time just chill kayy . Before aku keluar tuhh , ibu ajak teman dia pergi beli barang dapur sikit so aku temankan lah . Then masa tuh dah nak hujan dahh , whoaaa memang cuaca sekarang tak menentu -. So aku cepat-cepat siap after that saing dengan Firdaus Abdullah aka Ayuss ke bandar . long time no see the square of city yakni bandar petak okay . hahaha meet ayus's girlfriend dekat MPH then pergi beli tiket wayang . Sementara nak menunggu waktu berputarnya wayang itu , kami ke J.Co haha rindu gila siaa dengan J.Co :) hehe masa tuh lah jumpa Hafeez , Dyan , Shera , Aziq Afham , Ezmith and kawan-kawan dia yang lain . blablabla kitaorang pergi lah tengok movie , BEASTLY . quite okay lahh dia punya cerita janji tak bosan , haha layaaan .

After finished the movie , si ayus hantar his awek balik while aku teman si Hafeez ni beli kasut sekolah katanyaa , aha :p Then we hangout dekat J.Co haha banyak masa dan duit aku habiskan dekat J.Co . kayaa lahh J.Co hari ni dengan duit aku , brrr . tak sangka pulaa jumpa dengan Unteq , Rinie , Riema and siapa entah . hahaa lepaking sesama lah kan berborak blablabla . Then meet my grandma sayang dekat dalam dengan kawan-kawan dia , aduhh malu tuan hamba dibuatnya haha . whoot-whoot my grandmaa kasi present dekat i , ahak macam nak jerit jeh ni ! Masa dia kata bukak lahh , then aku pun bukak lahh . sekali aku bukak , first bau memang wangi then taraaaa OMAGADDDD this is one of the stuff yang aku idamkan on my birthday :D terbeliak mata aku dibuatnya bhahaha Thanksss a lot okayy :) Then berbual-bual while aku ngapp yogurt J.Co , diaorang pun dah nak balik so hantar lahh sampai ke pintu pengadilan haha ehh tade lahh tuan hamba bersenda kejap , ihikkk . Sambung lepak dengan Unteq , Ayuss semuaa . memang quite funny lepak dengan diaa , aha padahal ni kali pertama lepak sesama :D agak sweet kot yang part ni , masa tuh Afyq call aku then siap nyanyi lagu birthday haha padahal betul-betul belakang meja aku . haha thanksyy Afyq , Haff , Anyl , Faez Ethan :) snap-snap photo apa semuaa . belanja si Unteq ni , haha sengal bin gaban dohh si Unteq ni sakit perut aku ketawaaa ^^ sejurus selepas itu , aku round-round dengan Unteq . whooot sweet tak ? hahahaha kami melepaskan saat-saat gilaa di kedai Machines , tahu jelahh kan ada stuff for test apa semua kan . semua kitaorang godehh , haha lagi-lagi si Unteq ni . Around 9pm , we're back . Sooooo tired okay but memang cool lah hari ni dapat lepak dengan kekawan aku , yelahh dah lama tak lepak sesama kan :) Okayy hope next time dapat hangout lagi macam tadi and also thanks again for her sebab bagi hadiah tuhh dekat kita , ehe terima kasih awak xieee xieee ^^ Eh lupa , Happy Birthday again to Ezmith Haikal :)

my name ,
Ahmad Anwar


2 comments:

  1. me likey part unteq uh! hikhikhik aku sukaaaaaaa gilak! :)))))

    ReplyDelete