Monday, February 28, 2011

Hari Ini Hari Isnin


Today is monday , monday is my off day . haha memang suka lahh kan dapat cuti walaupun sehari , LOL . ape-ape pun hari ni memang kerja aku berjalan jelahhh dengan mak aku , ahai . After aku teman mak aku settlekan hal semuaa , aku ajak mak aku pergi Tutti Frutti dekat Kebun Teh . Whoott this is my first time try benda alaaa ni ahaha . Yalohh asik dengar orang cakap jehh pasal tutti frutti ni , aku nak jugaa mencuba kan . Heehokkk tempat dia agak cool lah kan . Haaa kena self service and aku ambik medium size and my mom pun sama lahh jugaa . Aku try flavour original and kiwi , my mom try death by chocolate and blueberry . Topping aku letak memang banyak gilaa lahh siaaa , aha tamak lahh katakan :p kau ada ? hahaha sekali aku masukkan yogurt tuh dalam mulut aku , pehhhhh fantastic four siaa rasanyaa haha tapi rasanya seakan-akan yogurt dekat J.Co kot . Thanks to my mom cause treat me , harga dua-dua mangkuk tuhh around RM30++ , murahh jehh :) Then pergi Angsana kejap . choii dah lah kerja dekat angsana , time cuti pun jengah angsana jugaa ke ? haha macam dah tade tempat lain jeh kan . Yelahh nak pergi tempat lain , gaji aku tak masuk lagi -.- huhu lambatnyaaa Saborr ajelahh ^^ haha and aku survey phone baru , whoot-whoot . rasa macam nak beli IPhone lahh sehh , serius aku dah mula suka dengan type phone macam IPhone tuhh , fully touch screen . Omagaddd ! Heehookk kayy lah u'olls , tuan hamba nak bersiap keluar sebentar menenangkan jiwa dan raga menanti gaji masuk ni hahaha , Kbyeee

chum chum ,
Ahmad Anwar


No comments:

Post a Comment