Tuesday, February 22, 2011

Kenapa ?

Ya Allah , kau kuatkan lahh semangat hambamu ini ya Allah . Hehh , hmm kenapa tetiba emotional pula aku ni kann ? Aku ingat zaman sekolah jeh boleh tukar-tukar cikgu apa semua , rupanyaa time kerja pun boleh tapi time kerja ni tade lah manusia yang dipanggil cikgu kan tetapi supervisor . Mehh nak cerita ni . Semalam supervisor dah naik kerja balik dah , nama dia Kak Nana . sebelum ni dia cuti bersalin . Err aku ingat Kak Nana ni ade lahh macam Kak Nur , assistant supervisor kitaorang . Kak Nur ni orangnya baik , understanding pekerja , easy going lahh boleh lek-lek jeh time kerja tapi Kak Nana takk ! Mula-mula dia masuk kedai jehh dah buat muka garang , taiko lahh konon . LOL then arah itu arah ini , pehhh terus hilang semangat aku nak kerjaa . Sumpah dohh aku dengan Bella tak ngam lahh dengan Kak Nana tuhh . tade nak senyum langsung , lepas tuh kalau tengok kitaorang macam badi siaaa =.= memang lah dia supervisor tapi agak lahh kan , hishh macam nak berhenti kerja jehh haha tapi tapee selagi Kak Nur ade selagi tuh aku rasa okay lah , boleh go lagi . Kalau Kak Nur dah tade dekat kedai tuh , subhanallah masyaAllah berhenti kerja lah jawabnya hahaha tapi tengok dulu lah macamane !

oleh ,
Ahmad Anwar


No comments:

Post a Comment