Friday, October 1, 2010

Sukanyaa =.=


Hari ni memang aku sukaa gilaa =.= pfft siaaa ^^ aku dapat tau mulai minggu depan semua kelas form 5 sekolah aku kena rombakk . mula-mula sumpah aku tak faham dengan konsep benda alaaa ni , utk apa entah err menyusahkan kitaorang ade lahh . At first , aku buat bodoh jelah kan ingat just nothing lah blablabla after resist nama-nama dah keluar dekat board iklan sekolahh . Haa kelas aku combine nan dua kelas lain ' kelas kelima ( Delima ) and kelas keenam ( Jed ) well aku kelas aku keempat ( Zamrud ) . Haa then 3 kelas ni dia pecahkan lagi kepada 4 group , berbeza ikut peratusan trialSPM before this . Aku check nama aku , alhamdulillah lahh masuk kelas B2 tapi ahli-ahli yang sama kelas nan aku tuhh tak best lahh siaaal . aku tak boleh belajar babe kalau tade kawan yang ngam nan aku =.= and one more person yang memang " BEST " sangat-sangat boleh plakk diletak satu kelas nan aku . Nyirappp sial ^^ aku dah menyampah tengok muka diaa . terima kasih lahh pihak sekolah letak kitaorang dalam satu kelas , wtf lahh ! err tapi nasib baik ade sorang dua yang sekepala jugak lahh nan aku . Lepas ni dalam kelas terpaksa lah mengadap mukaa diaa yang ala-ala gangster kampung tuhh . kepala jett kau lah * hishh geram siaaa . aku macam nak minta tukar jeh kelas . kenapa lahh kau ni pandai sangat ea ? kenapa lahh kau ni ditakdirkan satu kelas nan aku ea , dah hujung-2 tahun plakk tuh . So pesanan utk kau , belajar lah rajin-rajin ea supaya nt kau dapat result baikk ramai orang sukaa . Yeahh aku pun sukaa dohh , sukaa sangat =.= assalamualaikum

yang tak puas hati ,
AHMAD ANWAR


1 comment:

  1. actually en. time memuler skul lu i pun raser yg samer biler tader mem sekepale yg leh wat keco satu kelas...
    but, biler difikir2 balik..dulu time tader geng rajin jer...but now biler ader geng malz nyer tak terkater....
    so, bersusah2 dahulu bsenang2 kemudian...walauopun anda kesunyian di dlm kelas...

    ReplyDelete