Sunday, June 13, 2010

Fifa World Cup 2010


Woahh skg demam macam-2 woii , demam yang satu ni sudah bermula ____ haha ini demam 4 tahun sekali beb , istimewa kan ? haha rasa-rasa demam apa ea ? Haa demam panas ? itu selalu dalam setahun , aha . lagi-2 , demam campak ? itu sekali seumur hidup choyy | HAHA alaa korang ni ngada-2 nak aku jugak bg jawapan , Cett haha demam world cup lah kan . ini demam 31 hari aka sebulan , gila bengg 0___________________0 haha this time dekat South Africa woahh aku teringin nak pergi south africa "- and i love the theme song by Syakira , waka waka eh eh ( this time for africa ) * ewahh mari berdansa gelek-2 ewahh citttt :D

aku lambat lah update pasal world cup , dah 2 hari berlangsung ayoyo . sorry ( ! ) Haha ni pun tga syiokk layan game algeria vs slovenia . LOL bukan pilihan aku lah , tak power haha :p korang mesti pilih team yang power-2 kan . kalau anak dara anak dara tuh termasuk macik macikk kantin sekolah tukan nak sokong yang pemain handsome-2 jeh . Haisehh ___- haha podaaah | Haa world cup kali ni aku sokong Brazil , Portugal and Itali hehe act banyak team aku sokong . Choyy senang cakap yang menang aku sokong lah :DD haha boleh gitu ?

lagi satu aku nak cerita ni , kalau sebut pasal bola jeh lokasi fav aka kegemaran ofc lah dekat mamak kan :) Hmm tade ke kajian saintifik pasal hal ni ? haha heran aku . tgok dekat rumah pun okay what . tv plasma , LCD dekat rumah mak bapak korang beli mahal-2 apa guna kan :p * cehh ini bukan rancangan Oh Lelaki yeahh ( ! ) aha , tapi aku rasa lepak mamak ke mc'd ke restoran yang ade tv besar nak mampus tuh lagi best and meriah kot sebabnyaa benda-2 macam ni kan ramai yg suka and we can enjoy it and celebrate the victory together right ? Haa itu pendapat aku lah , tatau lah pendapat korang plak :] pekena teh tarik mamak yang handsome tuh pehh menambahkan semangat korang nak tgok dekat luar , Weee __________= mamak teh tarik onehh ? haha

so wtv it is , world cup ni lah game bola yang aku layan :DD haha ^^ 4 tahun sekali lah kan , so rugi tak tgok . lagi-2 team yang kuat-2 , best Woahh gila nak miss ? aha semangat bonar denn bercerito ; LOL suka hati lah haha , korang kecik-2 main bole gak Tett - haha okay lah . aku nak sambung tgok game ni huwaa Bubyee and enjoy the fifa world cup 2010 okay ? tata :)


No comments:

Post a Comment