Saturday, May 15, 2010

Cipett =.=


err hari ni pagi-2 dah ade perkara yang memang menyakitkan hati aku . aku excited nak ajak mak aku nan abg aku sarapan dekat luar . Then pergilah kan satu restoran dkt Impian Emas ni * tanak lah sebut nama restoran tuh ; its somesort macam mamak lah style dia , then adelah sorang minah indon ni ambik order , dia ni memang suka kacau aku kalau aku datang tempat tuh and for this time memang vavi .

tempat yang aku nak duduk ni ade tempat abu rokok , then mak aku letak lah dekat meja sebelah . alih-2 dia datang ambik order , dia letak balik tempat abu rokok tuh then dia cakap " ni haa kamu hisap rokokkan , tuh hari datang sini " sumpah aku memang shocked and geram gila masa tuh (!) mulut wtf asal lepas jeh ckp aku hisap rokok , sentuh pun tak pernah siaa lagi mau hisap =.= paling aku bingit dia cakap depan mak aku nan abg aku ; memang damn siaa masa tuh . err aku simpan jeh dalam hati , mak aku dah tersengih dah and ofc lah mak aku pikir lainkan - terus tade selera siaa nak makan ' lepas ni aku malas nak datang lagi restoran tuh , arghh

No comments:

Post a Comment