Saturday, May 15, 2010

Wink-wink :D


bismillah ' ehem assalamualaikum semua :) today gembira sgt-2 dapat meluangkan masa bersama teman-2 yang dikasihi dan dikasihani ^ ahaha ayat nak kemana sehh =___= tapi anda dinasihatkan buka mata besar-2 baca entry ni okayy sebab aku nak berceloteh panjang ni' 0___0 agaga ; like that ! firstly , aku memang takut sgt sebab tak dapat keluar today ,err memang risau gila lah kan sbb dapt bukan 1 bukan 3 tetapi 2 invitation birthday party (!)

pagi-2 tuh memang kelam kabut and fening-2 aku pikir nak naik apa , and pasal Rehan slowtalk punye slowtalk akhirnya dia tak pergi gakk tapi tape lah ^ im respect your decision tuh [ paham ] :| ingat nak keluar pukul 12 dah sampai bandar , hmm tade maknanyaa pukul 1 lebih baru gerak . sebab aku pagi-2 aku keluar nan mak aku . Then , naik lah bus , tu jeh pengangkutan awam yang senang dpt and murah :p jimat duit (!) agak panas masa tuh -.- err

apabila ku tiba di bandar johor bahru itu , aha tayah leceh aku terus pergi tandas [ wink-2 ] haha cipet gilaa - Then gerak lah pizza hut kotaraya dulu fr first birthday party Apis| aku suruh izz keluar jemput aku , segan siaa . masuk-2 jeh wahh dgn muka suci ini aku salam lah yang ade dekat situ , padahal tak kenal pun . Ahaa Riema , Rinie , Wul , Izz , Leyla ade lah , haa aku duduk lah satu meja nan diaorg :) sampai-2 jeh pizza dah terhidang wahh seronok byk boleh tak si apis ni order . haa overall memang happy melayan kelima lima cousin yang agak crazy tuh :DD damn , diaorg happening . aku nan izz tukang gelak jeh :] haha Kenyang wehh makan benda alah makanan Itali tuh -.- 3 kali kot aku makan , Haa fight-2 nan Leyla , Wul . tak padan dgn perut kecikk , kuat makan [ wakaka ] dah habis tuh semua , hang dekat cs 'D jalan punye jalan aku tgok jam dah pukul 3 so i have to make a move fr another party so aku gerak lah nan izz naik cab

Haa destinasi seterusya adalah di IG , birthday party Afyq ! err dgn berkos kan rm6.50 naik cab pemandu india tuh , pehh aku sampai jeh tgok-2 diaorg semua nak blaa from that place sebab apa entah . huishh memang duit aku tadi utk beramal dohh bagi free-2 jeh dekat driver cab tuh =.= haishh geram ! after that , berjalan lah kitaorg cari cab nak pergi cs balik and masa on the way tuh kan kitaorg tgok satu kereta accident =''= bapak lah , terbalik beb kereta tuh tapi tak nampak plakk ade org cedera ke apa [ haishh macam-2 ] fuhh ' err berkuah siot kitaorg tgg cab . Finally , sampai jeh cs meet Apis , Aziq , Ayus , Umer haa hehe :)

whoot whoot , guess who aku jumpa sape ? haha Anis , my hamtaro :D hang nan dia sebab dia pun diinvite Afyq . haa happy lah kan that time and kitaorg terus pergi Vivo , celebrate dekat situ ' aku sampai jeh tgok wahh ade Haff , Amyy , Kudien , Amin , Paiz , Farid , etc ramai lagi lah :p makan apa jeh , kek minum air [ haha ] ambik gambar apa semua then aku , anis , izz , wul teman akemo nak cari dress utk girl diaa | damn sweet kan (!) Haa ikut si Wul punye taste haha penat aku berjalan pergi butik Colours , Padini and MNG ; Haa entah macamane alih-2 semua membe-2 aku kumpul dekat depan Padini tuh . haa kecoh siaa tadi ' aha semua org berbicara bagai nak rakk . choyy ' aku pun gosip kejap nan Kudien :) haa err aduhai bole plakk terserempak nan si tett , fed up siaa

Eh kejap-2 belum habis lagi story , ade lagi [ Hahaha ] sabar yeahh kita teruskan cerita ; lokasi terakhir kitaorg lepak dekat coffea bean , wink-2 :) dekat situ si Haff keluarkan laptop dia haha boleh plakk onl dekat situ and yang lain ambik gambar apa semua . Best kenekan si Paiz , fyi masa tuh ade 2 org nama Paiz haha :p padan muka kau dohh :|bergelak ketawa semua , after that hantar Anis nan Izz balik :) naik atas balik jumpa yang lain salam-2 aku pun chow balik . Hoo diaorg ajak pergi ss tapi aku malas , penat ! sorry guys , but sumpah hari ni memang fun gila hang nan korang semua dari awal sampai aku balik :DD * and im gonna miss you guys and that moment because after this aku dah tak dapat hang lagi dah :( SPM is around the corner woahh =.= nvm , insyaAllah one day we will hang again , right guys ? aha english terabur siaa , aduyy ; BBYEE :)

No comments:

Post a Comment