Monday, April 19, 2010

Finally , Im Bold (!)

tgok tajuk jeh dah macam pelik kan ? Haha yeahh that's true . aku dah potong rambut pendek a.k.a botak -.- Haha auntie tuh nasib baik paham citarasa aku , haha Thanks auntie :DD mula mula memanglah pelik tapi disebabkan aku rela hati nak botak ni kan , so just fine :p Hehe today is my first day aku pergi sekolah dgn kepala botak , is just like nerdy tapi pakai songkok lah kan (!) OMG segan siol nasib baik Itek teman aku tadi , haha . Jadi botak ni makin gilaa siaa aku ' dekat schl tadi aku macam overdose plakk :DD semua benda aku buat macam kelakaa - bengong siaa Ghaa . Tapi kan botak ni best gak dohh , kepala macam lapang jeh tayah leceh pakai minyak rambut ke apa ke , kan (!) So bagi sape sape yang niat nak botak tuh , botak jelah Haha :DD

2 comments: