Friday, April 16, 2010

Botak ?

aku tatau lah kenapa niat aku ni macam pelik jeh - aku teringin nak botak (!) haha macam kelakar pun ade gak hasrat aku ni . ni semua gara gara ckg Sazali lah kononnya kata mgg depan ade operasi check rambut besar besaran . Then aku terpikir baik gak kalau aku nk botak ni -.- haha semua orang aku tanya tadi dekat sekolah " okay tak kalau aku botak " ade yang bagi respon baik ade yg ketawakan , ade yang kata tayah lah wtv (!) Hmm aku tgok kawan kawan aku skg ramai gak yang botak especially budak budak BBU - haha Amyy nan Ashap , korang inspirasi aku dohh nk botak [ hahaha ] err tapi macam kelaka jeh kalau aku botak tape tape ade masa lagi aku nk berfikir ' Hehe okay lah kalau ade comment pasal ni silakan tinggalkan comment anda di myspace Yeah :DD haha Bbyee

No comments:

Post a Comment