Saturday, January 16, 2010

New Account , Myspace

buat ms baru ni byk benda siaa kene buat . kusut gilaa arghhhh izz thanks coz tolong aku buat acc baru , terhutang budi dan jasa nan kau dohh . tapi macam macam hal semalam ! sabar jehh . keje meng'add orang jeh HAHA biasalahh kann dah nama acc baru agaga :D thanks guys for approving me :)) hehe . then hari ni ms aku buat hal , tk sampai sehari dah buat hal errrghh dah lahh profile tk bole bukak , hmm nasib baik izz tolong aku but dia kata pun tk bole bukak maybe line ms sucks . hmm sabar jehh * sabar separuh daripada iman (: tom nape lahh kau ni *****sial bodoh ! hmm dgn link mozilla aku tade , then ms buat hal . aduhh stress gila siaa aku mcm nak menjerit jeh , izz kata nt org inat aku gila HUHU tanak aku , tak jadii lah nk jerit haha and finally aku dah fed up aku offline ms , pffffttt hmm hope today u guys enjoy ur day , except me ! arghhhhhhhhh

No comments:

Post a Comment