Friday, January 22, 2010

Happy Birthday Wul !

today i have a lot of fun . first , birthday wul HAPPY BIRTHDAY WUL ! hehe semoga kau panjang umur , dimurahkan rezeki dgn selimpah limpahnyaa , haha and everything lahh kann . pagi pagi buta dah ketawa berdekak dekak masa perhimpunan HAHA budak budak ni biol hari ni :DD * aku pun sama hahahaha . then masa balik sekolahh , as usual lahh kan tak sah kalau tk balik tepung . haha org yg tak terbabit pun kene . ayus , amal , izz , umer , fit , coky even aku sendiri pun kene balik tepung . ajes lahh siaa jeh :)) tapi adil lahh dia pun kene HAHA tukang bawak tepung apis , ajes nan umer . fyi , wul paling azab kene coz kene baling telur melekit beb ! after solat jumaat , aku stay coz wul sume suruh stay lahh kann . ade celebrate sikit then akitiviti balik tepung bermula AHAHA balik kek , simbah 100 plus macam macam lahh haha . tp lucky aku tk kene coz aku jadi photographer for that "party" haha . then lepak mamak , wul treat kitaorg . thanks a lot dohh ! buat mamak tuh mcm dkt ss , haha gila :) apis bawak ronda naik mini aziq , aku rasa bole terberanak siaa ibu mengandung naik kereta tuh . haha tade lahh * fyi 6 org termasuk aku berhimpit naik mini pegy taman johor hantar syukor haha and ade somebody dkt highway tgok pelik haha * mampus lahh janji fun :DD thanks guys hantar aku balik . hmm memang best gila hari ni , antara hari yg paling gila utk tahun ni i guess . again for wul , happy birthday my bestiee :DD

No comments:

Post a Comment