Monday, March 12, 2012

Habis Sudah!


Yeahh sedar tak sedar cuti sem 2 aku dah habis. Cuti selama 3 minggu lebih yang kebanyakkan masanya aku tade buat apa-apa yang meng'improvekan diri sendiri. Serious talk. Everyday doing the same thing, repeat repeat and repeat. Bosan tu memang lah bosan tapi best jugalah dapat jumpa kawan-kawan dekat jb yang dah lama tak jumpa, jumpa kawan-kawan baru :) Hehe lepak, hangout, makan-makan berbual dengan diaorang apa semua. Such a nice moment lah dengan kawan-kawan aku semua. Plan nak pergi Melaka and Singapore hmm haram jadah, tak jadi! Result for second sem? Alhamdulillah tade peningkatan -.- hahaha lol. tak naik tak turun, konsisten lah orang cakap. berapa tu tanak lah bagitahu :p hewhew tapi tu yang aku malas nak target tinggi-tinggi, tak dapat pehhh frust tak hiingatt. Alhamdulillah yang penting aku bangga dengan result aku :) Now dah masuk sem 3 iaitu short sem aku bersamaan dengan 8 minggu. Okay tak kelakar sebenarnya semua assignment semua benda yang aku study dlm masa singkat mcm ni x__x Everything kena buat dengan laju, last minute work? Hm tak berani nak cakap apa-apa pasal tu, tunggu dan lihat. hahaha. I just hope that sem 3 ni sem berjalan dengan lancar and insyaallah aku akan improve apa-apa yang patut utk masa depan aku juga :)

- ahmad anwar -


No comments:

Post a Comment