Sunday, March 18, 2012

A Day To Remember!!!


Hai ebelibadi. Say hi lah to me, Hi! ahaha did you guys see that gambar tiket dekat atas tu? Tak nampak kasi zoom sikit okay. Yeahh Jessie J's concert live in KL on 16th March at Surf Beach Sunway Lagoon. Seriously im so fucking excited okay pergi concert ni sebab Jessie J is one my fav artist international. Lagu-lagu dia best, semuaaaaaaa best u'olls. Hahaha fyi, this is my first time pergi concert. Wuhuuuu and a big thank you to my friend, Muhd Izzat yang ajak aku pergi konsert ni dengan kawan dia lagi sorang. Last minute wehh beli tiket ni dekat dia, harga? Tayah cerita lahh hewhew :3 yang penting konsert Jessie J memang awesome gilaaaaaaaaaa, sangat okay sangat awesome! Even beli baju hujan walaupun cuaca tak jadi nak hujan, kena beratur panjang gila dengan ramai orang yang sangat funky fun semua ada, tunggu opening session with kumpulang Blush yang aku tak berapa nak famous, booo haha then apa lagi? ada opening juga dengan DJ Adrian yang sangat cool, remix lagu blablabla sangat best. Then about 9 something, 9.15 i guess Jessie J start performed. Omg, she's so beautiful, rambut dia dah panjang yalls. Well ada gambar-gambar masa dekat konsert tapi aku malas nak upload, upload tiket sudahlah bukti aku pergi xD Nak cerita panjang memang tak habis kot, aha. Next target is konsert Adele, insyaallah kalau dia datang. Confirm aku nak pergi but tatau bila. Siapa nak pergi konsert LMFAO end of this march? Haa siapa nak pergi tu siap-siapkan duit lah yeaaa hehe

- ahmad anwar -


No comments:

Post a Comment