Thursday, February 2, 2012

Plan Terbantut!


Kecewa, kuciwa, kecingwa lahh perasaan aku harini. Hm punyalah semangat aku nak re-new passport sebab esok plan nak pergi Singapore terbantut di tengah jalan :( Sedih lahhhhh. Sebab apa? First sebab ic aku ic lama, muka time darjah 6. Akak imigresen tu cakap ini ic lama, sekarang kena ic baru. Blablabla and i was like " aduhhhhhhhhhh (-00-) " Okaylah tape then the second reason is time nak pergi buat ic baru tu boleh lah pulak nombor giliran dah habis on that time. Ahhhhh bad luck sehh. 50% sedih, 50% kecewa. Punyalah semangat aku nak pergi Singapore jumpa member lama time sekolah rendah dulu, pulak tu ada orang nak bawa jumpa dia kejap lagi hm macam ni jadi. Sumpah sedih! Entah bila lagi dapat peluang macam ni. Nak gerak sana jumpa sorang-sorang jumpa member aku tu memang tak lahh, serun aku nak gerak sorang-sorang. Mungkin ini balasan untuk aku juga sebab before this aku asik tangguh-tangguhkan je nak re-new passport. Kalau tak at least sempat lah kan nak buat ic baru sebelum esok nak pergi tapi lain pulak jadi. Hm terima kasih lah ea :|

- ahmad anwar -


No comments:

Post a Comment