Sunday, November 6, 2011

Hari Raya AidilAdha


Salam AidilAdha, 6/11/2011 bersamaan 10 Zulhijjah 1432H. Alhamdullilah tahun ni kita semua sekali lagi menyambut raya korban :) Tahun ni tahun kedua aku sambut raya korban dekat surau taman aku je, tak balik kampung pun but okay lahh meriah juga sambut dengan penduduk taman ni , hihi. Tahun ni tumbang 3 ekor lembu and semuanya tak buat hal lari ke sepak orang ke nonono lembu tahun ni baik-baik belaka. Nak kata aku tolong tumbangkan lembu memang tak lah kan haha but kerja aku capture the moment lembu kena korban yang dikerumuni manusia-manusia yang ingin melihat aktiviti korban yang hanya berlaku setahun sekali je. So guys , check it out

lembu paling relax je aku rasa

see, siap duduk lagi tau. brand baru = lembu duduk

ayoook, kan dia dah bangun. ayokk tatau ayokkk

I got lembu nak jaga, i got lembu nak jaga, i got lembuuuuuuuu nak jaga

Lokasi penyembelihan : tapak surau taman aku

Yeahh tukang sembelih dah sampai. Itu yang pakai kopiah putih tu

*Allahuakbar Allahuakbar Allahuakbar

Jiran tetangga yang tak geti nak keluar rumah pun ada hati nak tengok tau
Intan-intai jeke? :p

epic tak ? o.O

It's time to korban lembu yang terakhir

Kojee melapah lembu

Punyalah siyes muka pakk aii ;>

wow , banyak isi lembu ni . sodapp kalau dibuek makan

Itu darah original okay, tiada unsur-unsur penambahan sirap. ada macam kari ngeri tak ? haha

mana kepala lembu tu? O.O

I like this captured, whooot mesti korang tengah buat muka kan? haha

pisau kena tajam yeaa adik-adik

pokcik tengah lapah bahagian apa pun aku tatau,aku tahu makan je :)

gotong-royong lapah lembu bersama penduduk taman. meriah sangat :D

ini bahagian peha kot?

siat jangan tak siat pokcik oi

Itu bahagian kepala lembu, buuuuuuuuuuuuk

i dont have no idea benda apa yang terjuir tu, maybe urat kot? haha

- ahmad anwar -

No comments:

Post a Comment