Thursday, October 20, 2011

Take A Note!!


Wehh kawan, assalamualaikum untuk kau. Mehh sini aku nak tanya dengan kau sikit , kau dah perfect sangat ke ? Cara kau layan kawan-kawan dah cukup bagus ke ? Ada kau jaga hati kawan-kawan kau yang selama ni banyak bantu kau ? Kau ni memang orang yang suka berkawan dalam tempoh yang sekejap then berambus macam tu je then anggap macam tak kenal kawan-kawan yang pernah kawan dengan kau? Ke kau ada masalah dengan kitaorang ? Aku tak faham lah orang macam kau ni. Serious tak faham. Aku malas nak bersikap mampos kau lahh sebab aku anggap kau kawan aku , coursemate aku sendiri tapi kalau kau yang mulakan benda ni , haishh man memang silaplahh. Sorry lah kalau aku cakap pasal dress up kau sikit . well cara kau berpakaian ni semua kau dah fikir kau tu dah cukup hebat ke? dah tahu semua selok-belok pasal fashion , jenama barang , pakaian tu pakaian ni . Nak katakan kau ni katak bawah tempurung , hmm tak juga. Eh kemonn lahh brader , aku tak suka lahh nak judge orang itu ini sebab aku tahu nobody's perfect so kalau kau tak puas hati ke pasal apa yang aku pakai tadi , jumpa personally cakap baik-baik lahh. Tayah lahh nak malukan aku depan kawan-kawan kau . Fikirlah, satu hari kalau kau jadi lebih teruk dari apa yang aku rasa , aku tepuk tangan je. Well done brader ! Kau memang hebat depan mata kawan-kawan kau and terima kasihlah sebab kau pernah jadi kawan kitaorang sebelum ni. Tak minta banyaklah , satu je aku nak minta dari kau. PLEASE RESPECT ORANG LAIN. kalau kau rasa kau selesa berkawan dengan diaorang , eh silakan kitaorang tak kisah pun yang penting kau bahagia dekat dunia ni. dekat akhirat ? allahulalambissawap :)

- ahmad anwar -


No comments:

Post a Comment