Friday, October 28, 2011

Peraiday


Knock knock , Supriseeee! haha yeaaaa im home fellas :) Alhamdulillah selamat sampai rumah all the way from Putrajaya Central and kali ni aku balik saing dengan coursemate and my roomate , fiuhh penat siot. Terlentok-lentok kitaorang dalam bas even kena marah dengan driver bas sebab kitaorang lambat naik bas . HAHAHA poyo lah brader botak tu but thanks lahh kan bawa bas sampai jb juga akhirnyaa. Lagipun tadi bas tu memang tak ramai penumpang , memang bas tu kami yang punya hahaha. Hm the one thing yang aku fakap gila pasal harini is jersey aku hilang. baru je beli and baru je pakai sekali dah hilang. Aduhhhh that day duit aku hilang , harini baju aku pula hilang. Well aku jemur baju then time nak mandi tu aku tengok jersey yang aku jemur tu dah hilang . Hanger tanak pula dia rembat sekali -.- Kuang ajooo betul. Pakailah baju tu, hope gatal-gatal badan kau lepas ni. Kalau difikirkan positifnya , maybe bukan rezeki akulah kot. Haishh macam-macam hal lahh. Okayylah guys , have a nice weekend :)

- ahmad anwar -


No comments:

Post a Comment