Monday, October 3, 2011

Meet Ashraaf Gani

inilah dia Ashraaf Gani

dulu dia tinggi lebih kurang mcm aku tapi sekarang ? haha k dah saaddup x)

Shahrul Ridzuan meet his gaypartner #haha kjoke xD

:)

semoga kita dapat berjumpa lagi :)


Salah satu sebab aku ke KL that day adalah untuk berjumpa dengan si Ashraaf Gani, member lama aku yang lama sangat-sangat-sangat tak jumpaaa. wa manyak lindu ini olangg ! haha aku dengan Shahrul dari Cheras , jauh tak hingattt nak ke UTM jalan semarak , fuhhh duit belakang cerita lah bak kata shahrul haha. ayat makan dalam siot . petang tu meet dia dekat UTM then dia bawa lepak dekat hostel dia , area wangsa maju. Malam tu lepaking dengan dia and with his coursemate bagai haha nasib baiklah diaorang semua sporting , tak lahh segan aku xp well korang memang best lahh. But seriously tak puas dohh lepak dengan acap , sekejap gilaa sehhh huhu. hmm entah bila lagi lah dapat jumpa kau kan capp ? Insyaallah lahh kan satu hari nanti berjumpalahh lagi ramai-ramai macam dulu , rindu dohh. Love you bestieee xD

- ahmad anwar -


No comments:

Post a Comment