Monday, September 26, 2011

Zoo Johor

sementara menunggu kawan aku, pekena tutti luuu haha yummmy :>

ni apa adik-adik? ini namanya singa , aaummm

nicee pose lah lembu oiii

alalala manjanyaa nak main jilat-jilat haha xp

ehemmm , iyakk ea ?

amboi ! macam jakuzi dahh gayanya haha

kan best kalau dapat bela sekor

tayah fenat-fenat pergi arab , sini fun haadaaa untalah

merpati dua sejoli aha but this is not merpati
meroyan time ambik gambar minatang ni , enggang*
steady watcool lahh iguana ni
this is harimau malaya! hitam kuning hitam kuning hitam kuning go tigers go tigers

idk what the exactly name of this eagle

kenal tak ?

mengantok yeeee! harimau dahan ni kudung kaki, kesian aku nengok

lawa jambul! haha

abang besar leklek je

berendam kau yaaaa ,hmm


coursemate : Shah Erzan

coursemate : Ameer Hamzah

Hai guyss , suppp? haha hari ni korang bosan tak? boleh tahan lahhhh kan. Tahu jelahh aku ni kan kalau dah bosan tahap cipan memang susahlahh. Oh yeaaa mention pasal cipan , today aku menghabiskan masa bosan aku dengan coursemate aku pergi zoo .mesti korang cakap lahh macam tade tempat lain ke nak pergi blablabla kan ? haha godai lahh dengan semua tuh tak heran asik tempat sama je muak tau tak! nak marah pula tetiba , haha lol. let the images speak to you guys :)

- ahmad anwar -


2 comments:

  1. takbole kelakar lagi ke caption gamba gamba tu hahahahhahah okay naise

    ReplyDelete
  2. haha haiwan-haiwan ni sporting lahh siaa

    ReplyDelete