Thursday, September 15, 2011

Joget Ke Kiri dan Ke Kanan , Ewahhh


Ewahh ayuhh , maju ke hadapan satu langkah , dua langkah, tiga langkah lalala oh dah tade langkah dahh . Fuhh penat berjoget sebenarnya haha jangan tukar siaran ke blog lain kawan-kawan . Saya sebenarnya agak jakunosss dan kupala banyak ringan gila time ni , sebab apa machaa ? Deyy sebab itu semua assignment sudah kasi hantarlahh chaaaa. haha paham tak ? i repeat in another languange. Im feel so free right now because my final assignments sudah hantarlah wehhh , banyak gumbiraaaa hati ini. wat lek wat riang je , peaceee :> but before hantar assignment tu semua pehh wa cakap lu bhaiii punya lahh tension gilaa , lebih dari tension apa lagi haa ? gila ? oh tak sampai tahap tu lagi , sikit lagi nak gilaa nasib baik sempat beristighfar . Dah 2 hari kawan-kawan , 2 hari saya tegaskan lagi , 2 HARI saya tak tidur sebab nak siapkan semua assignment ni . Hommaaai eye-back setia menanti aku , pleasee dont i dont want eye-back. Burukkk bebenorrr ! Fuhhh dah lahh , benda dah lepas aku malas nak cerita banyakk , kan ? So cerita sini habis sini kayy xp Aku nak tengok wayang sekarang ni , nak release tension . Siapa nak itut ? angkat punggung haha . Jumpa dekat pawagam sat gi yobbbb, assalamualaikum :D

- ahmad anwar -


No comments:

Post a Comment