Thursday, September 8, 2011

Hari Raya :)

family potrait :)


wahh photographer yang sana tu , kemain lagaknyaa :<

lensa camera menggantikan mata :-
my angah,ibu and along :)

jagoan kampong! Lajuuuu lagii ayuhh adik-adikku xp

dah penat collect letteww ;p

wewittt :p

- lalalala -

my lovely ibu :D


manyak nakal ini budak kecik :p

abang gua tak puas hati tengok gua , apahal? xp

weeeeee :)

my beautiful auntie and ibu :D

say hi to my uncle ":) Hiiiiii-

motif - awan nanonanonanonano

lu langsi lu punya hal :>

muahhhh sikit , muah muahh haha :D

Sayyy cheeeeseeee-dale ,zzz

orang jauh kena ambik gambar buat kenangan - tok busu :)

hammmbikk kau x)

tahan geram sebenarnya , nakal sangat budak ni xD

pandang apa tu??

Hehehe :)

muka tahan frust nasi lemak antarabangsa dekat melaka tak sedap

cousins :)


Assalamualaikum :D wahhhh yeaah im back. back from where ? Anywhere hahaha. Currently so busy lah wehh dah nak final sem kan so no time to edit upload gambar also update my blog lahh . Sorry lah kawan-kawan semuaa . Heee yeaa aku rasa belum terlambat lagi kot aku nak post pasal hari raya aku . This year punya raya biasa-biasa jeh kot , raya korang semua amacam okay ? Haha hopefully okay lahh tu. About 1 week aku dekat kampung , berjalan-jalan , ziarah saudara-mara yang sempat dekat batu pahat and melaka je . Masa second and third raya madah ulang-alik je from batu pahat-melaka , melaka-batu pahat . haha penat dohh! This year punya tema colour for my family is biru awan gitu yalls haha , masa first raya baru aku dapat tengok baju melayu aku cane , ish ish ishh. Haa malas nak tulis banyak lahh , tengoklah sebahagian gambar-gambar hari raya aku yang sempat diupload . Terima kasih , assalamualaikum :)

- ahmad anwar -


No comments:

Post a Comment