Tuesday, July 12, 2011


Sebelum apa-apa aku nak lepaskan nafas lega aku dulu , fuhhhhhhhhhhh. err terover pula nafas tu ,sorry . aha bukan apa aku baru je siapkan assignment aku yang esok kena submit -.- nice kan buat last minute ? your head laaa. just one more thing that i want to do before left this assignment , i want to burn the cd . arrrr aku tatau lah kalau korang faham ke tak pasal apa yang aku tulis ni , haha lantak pi lahh kan . Yeaaah sejak-sejak ni aku sangat-sangat busy gentle tak tipu sama luu abang besar hahaha . my schedule is packed and assignments are getting more , more and more . padahal ni baru foundation , belum masuk degree lagi ! Boooooohaaaaa. terbaru , assignment subject photography that we've to capture waterfall and history building but have to a model lahh . konon-konon macam photoshoot lah , laaayoooo haha . It's okaylah insyaallah semuanya akan berjalan lancar , amin :) Aku doakan semoga semuaaaaaa orang especially my family that semuanya dalam keadaan baik dan sejahtera :D aha act no motif aku tulis this post but nvm lah , apa ada hal lalalala kayyy take care guys

- ahmad anwar -


No comments:

Post a Comment