Sunday, July 31, 2011

31072011


Heyy meet you guys again , smileeeeeeeee kecekkkkk* tanda konon ambik gambar hahak tuihh . Yeaaa currently aku dekat rumah makcik aku bertemankan nenek aku je cause family my aunt pergi Pahang mehh . hukhuk nenek aku tanak ikut so aku temankan lah nenek aku . What a nice cucu kan :) hehek kemain kau Nwar ea puji diri sendiri lol . Nothing much doing selain buat assignment aku kena tampal atas artcard blablabla . seriously kalau aku stay dekat rumah makcik aku ni memang kerja aku makan jehhh . yelahh peti ais dekat rumah ni memang tak perna kosong , ada je makanan chocolate aiskrim jajan wtv lahh . im starving dohh , well puasa real soon kayy so bedal je apa yang nak bedal . jangan simpan-simpan niat tu nak makan apa pun , kang tak dapat dah menjelma bulan puasa menyesal tak berlagu kau ! Tak gitu Kak Salmiah Horeeeey ? haha then petang semalam pergi makan dekat luar . wahh gitu aku bawa nenek aku lahh kan naik kereta makcik aku , vroom vroom . Baik betul lahh cucu ni , hehe sekali lagi puhleaseeeeeee lahh . Before that nenek aku nak pergi klinik so bawakan je baru makannnnn lepas tu . hehe Thanks nenek cause treated nwar , muahhh :) Then beli barang dapur sikit . aha lepas beli tu semua aku nak pergi MMU kejap , well nenek aku nak ikut pun bolehhh juga nekk aha . Memang bestkan datang sana dengan niat nak ambik barang dalam dorm aku tapi wtf kunci bilik tak bawa ==' aaaayoooooo so careless lahh . hishhh nak jumpa member pun call dia tak angkat , huhu sedihnyaa tak pasal-pasal balik dengan hati yang gundah . Gundah ke ? hoho lalala kay guys , i need work to do . Vavaiii :)

- ahmad anwar -


No comments:

Post a Comment