Friday, June 10, 2011

Ohhhhyyeee


Korang pernah tak rasa diri korang banyak sangat masalah yang datang dalam 1 hari ? pernah tak pernah tak ? Oh yeaa lupa nak bagi salam hoho . Assalamualaikum semuaa :) hihi baru niceeee nak start post baru kann . Yeaa back to the question just now . Hmm act aku nak bagitahu yang aku rasa aku perlu get ready from now . Get ready for what man ? get ready for all my assignments yang akan datang and ofc too much for me and makes me feel like crazier than Johny Deep in Pirates in Carribean . Well for my first week dah ada assignment as i said before right . erghhh aku ni tak lah berapa rajin dan tak berapa malas tapi sometimes kalau dah sampai satu tahap malas aku yang teramat sangat memang satu kerja tak buat .

Money ! Duit ! Ongkos and so many names that we called as a duit . Perkara yang aku nak habak mai dekat hampa semua ni pasal hidup aku dekat universiti ni memang banyak gilaa pakai duit , serious aku tak tipu especially for course that i registered , creative multimedia . Oh goshhh , tuhan jeh tahu perasaan aku macamane yelahhh aku rasa serba salah kot and macam bagi satu bebanan yang amat besar dekat family aku sebab nak guna duit nak beli itu nak beli ini semata-mata untuk memenuhi kehendak life aku dekat universiti . It such a big burden for them . Tuition fees every month , books and all the stuff yang berkaitan dengan kos aku ni macam dslr , laptop and what so ever semua tuh from my parents ! ishhhh kadang-kadang menyesal pula aku masuk swasta -.- but i think this is a huge challenge for me to do my very best in every single thing dekat sana such as do my assignments and final exam . InsyaAllah , mudah-mudahan tuhan permudahkan urusan aku dekat sana , amin . So guys , think carefully before do some action or doing something yeaaaaa :* keep smiling to everyone , hihi assalamualaikum :)

- ahmad anwar -

No comments:

Post a Comment