Friday, June 17, 2011

17062011


Hello everyone . well as you guys see the photo ofc this is not me haha but kalau nak jadi macam dia pun boleh jugaa , tade masalah hahaha . entah gambar mamat mana entah aku pakai curi je ni haha . bad bad badddd , lalalala . Today my situasion just like mamat atas ni lahh . you know what i mean? haa dari siang tadi sampai laaaa ni dokk online jorrr . now currently im at my aunt's house at Puchong since yesterday after finished my class , teruss balik sini . so memandangkan hari ni hari jumaat , so my cousin semua sekolah and aku tade geng nak buat itu ini haha , gedikkan ? well hari ni online jeh kerjoooo , buat assignment sikit and edit some photos . aha hmm but terasa juga lahh suasana dekat JB , sobsob . Arrrr relax , cheer up my day cause today is my aunt's and cousin's birthday whooaaaa Happy birthday to both of you , i love you guys :) tills here , take care fellows bubyeee xD

- ahmad anwar -




No comments:

Post a Comment