Tuesday, June 14, 2011

14062011


Assalamualaikum :) how's your day guys , great hah ? haha aku punya pun great juga , great lahh sangatkan. Hari ni dah masuk hari ke 2 minggu ke 3 aku belajar dekat MMU and alhamdulillah semuanya berjalan dengan baik even sometimes ada benda yang aku still tak faham and still tatau nak buat macamane but itu semua boleh belajar , perlahan-lahan lah kann ! Hmm yeahh hari ni aku belajar benda yang sangat best while class life drawing just now . Haha kau tahu aku belajar apa ? how to asah pensel and kena lukis line selama almost 4 hours . Whoooooa coolkan ? haha buat benda tu jeh sampai 4 jam act tadi just 3 hours jehh sebab kitaorang semua dah siap buat apa yang lecturer suruh so lecturer habiskan kelas awal , hihi . Kalau dekat sekolah memang tade lah sampai 4 jam kan but peraturan still peraturan macam tak boleh makan , tak boleh bawa handphone pergi sekolah and such a moron thing lah kan haha . Part yang aku suka dekat universiti ni is kau boleh buat apa jeh yang kau nak buat masa dalam kelas but jangan lebih-lebih lahh . nak makan boleh tapi setakat jajan , gula-gula tuh okaylah . ini kalau dah bawa nasi berlauk makan dalam kelas nak jadi apa sial ? and then you guys can listen to the music , wearing what you want to wear as long as proper lah and banyak lagi kot . Memanglah orang cakap life sekolah dengan life universiti tak sama , yes memang tak dinafikan but pada aku ada certain-certain subjek and things yang sama jeh macam sekolah punya somesort like aaaa do assignments , dekat sekolah buat homework lebih kurang macam tulahh blablabla . Err okay enough i dont know what im talking about , haha kelakar seram! Daaaaaaaaaaa tc guys :)

- ahmad anwar -


No comments:

Post a Comment