Monday, May 16, 2011

Selamat Hari Guru :)


Assalamualaikum semuaa dan selamat hari guru saya ucapkan , cewahh . Haaa sebelum apa-apa aku nak bagitahu gambar dekat atas ni gambar kelas aku masa aku form 3 , HAHA sesekali tengok berdekak jugaaaa xD muka tak matang lagi lehhh . Masa form 3 ni lahh aku pertama kali aku masuk kelas paling depan , kira kelas pertama lah and masa tahun ni kelas aku ni pihak sekolah always pantau lah kitaorang punya attitude , dalam kelas everything lahh . Fuhhh and aku rindu sangat-sangat masa aku form 3 . Budak-budak kelas aku boleh kata semuaa happening , layan kepala :) Hehe okayokay cukup pasal bekas kelas aku tuhh . Hari ni hari guru kan ? hmm tahun ni tahun pertama aku sebagai bekas pelajar huhu and rindu juga lah nak sambut hari guru macam dulu-dulu . hari guru equal to hari bebas bagi aku , nak nganjengg cikgu boleh , nak huhahuha dengan cikgu boleh kehkehkeh . Yeaaa tak lupa semua cikgu lahh yang aku pernah aku belajar dari masa aku tadika , sekolah rendah , sekolah menengah , tusyen mana-mana tempat yang aku belajar lahh . So keseluruhan aku nak ucap selamat hari guru kepada semua cikgu dekat dunia ni :D

- ahmad anwar -




No comments:

Post a Comment