Sunday, May 8, 2011


Okayy masa aku dapat tahu aku tak dapat untuk upu tuh , aku rasa sedih jugaa kot but sampai bila nak sedih jehh kan ? Yeaa i think i should move on , looking for some opportunity for me so that aku boleh sambung belajar dekat mana-mana kan . Just now my friend told me that dia dah apply MMU dekat melaka , dia ambik kos teknologi maklumat and i was hmm okay jugaa course tuh and i mean okay jugaa kan universiti ni . Yeaaaa sekarang pun keep looking for swasta punya kolej jehh , yelahh nak masuk kerajaan tak dapat . macam nilahh nasib ! Haha and aku dah pasang niat , however it is aku akan sambung belajar jugaa and sambung belajar on course yang aku minat lahh kan , ni semua untuk masa depan aku jugaa . InsyaAllah , orang kata rezeki tu ada dekat mana-mana kan :) Oh yeaaaa , pray for me kayy supaya azam aku nak sambung belajar tercapai . amin amin amin :)

- ahmad anwar -




No comments:

Post a Comment