Sunday, May 1, 2011

Dah Berhenti Dah !


Today is 1st of May 2011 and officially today is my last day working at al-ikhsan . Heeeeeee dah berhenti dah kau ? YES dah berhenti dah , sukaa ? selalu tanya bila nak berhenti bila nak berhenti blablabla hahaha and now korang dah ade jawapannya . Selama aku kerja 3 bulan lebih dekat al-ikhsan , banyak pengalaman and pengetahuan yang aku dapat , hehe . And after this im gonna miss semua benda-benda pasal bekas tempat kerja aku . Rindu nak serve customer , makan dekat stor sorang-sorang , carikan saiz kasut and baju dekat stor , lepak dekat stor , house-keeping kedai , naikkan sale kedai , rindu nak buat stok take rambang , receiving stok baru sampai from nike and adidas , rindu Pak Omar , rindu dapat pergi tandas free kahkahkah , rindu nak try kasut mahal-mahal dekat stor hahahaha bukan senang tau nak buat macam tuh . kau ada ? Hahaha everything lahh serious im gonna miss that

Yeahh one more thing , ragam customer yang macam-macam hal . Itu memang aku takkan lupa lahh ! yang aku suka sangat bila customer ade bawa baby , alololo suka sangat usik budak kecik . kehkehkeh itu memang kerja aku , yelahh kan i love kids so much :) To my supervisor ( kak nana ) , asst supervisor ( kak nur ) , bella , imai and sufi , aku minta maaf sangat-sangat kalau ade salah silap sepanjang aku kerjaaa and a big thank you to you guys cause giving me this amazing experienced in my life . I wont never forget it and i really appreciated it , seriously :D So after this , i'll keep moving and keep going to the next chapter in my life . InsyaAllah lepas ni dunia kolej pulaa , heee amin amin ! Okay lahh , that's all for now . Bubyeee al-ikhsan , see yaaaaaaa xD


- ahmad anwar -


No comments:

Post a Comment