Saturday, May 14, 2011

13052011





Hello assalamualaikum semuaaa . Okayy first of all aku nak luahkan perasaan geram aku pasal blogspot ni yang nowadays macam haremmm -. cinabenggg lahh ! entah kenapa entah blog tak boleh bukak semalam . Hishhh btw post ni act semalam punyaa kayy , hari ni baru dapat post . Semalam Izyan's birthday , hihi and nak kasi suprise dekat diaa lahh kononnyaa . Suprisenya tade lah suprise mana pun -. coppp betul ke ayat aku tuh ? haha fahamkan lah sendiri yeaaa .

semalam aku dengan Haziq Ali pergi Pasir Gudang to meet birthday girl and Emma Jani :) hehe we take away mc'd dekat seri alam then straight to bukit layang-layang . Wahhhh first time aku pergi sanaa , hehe . Sajaaa datang situ lahh kan , lepak-lepak makan-makan haha . Kebanyakkan masa kitaorang habiskan berbual and snapping jehh . Haihh ketawa berdekak apaaa semuaaa xD then Wafiq Qayyum datang join sekali . rindu lahh pulaa dekat mamat ni , lol mula-mula tak macam pemalu habiskann macam tak pernah jumpaa lahh konon . haha well im happy to spent time with them :) Malam , aku , Haziq and Emma pergi Jusco Tebrau tengok wayang movie Kongsi ! hmm orang kataa movie ni samok but pada aku , biasa jehhh -. entah lahh lain orang lain pendapat . So overall yesterday im happy spent time with them . Thanks Izyan , Emma , Haziq and Wafiq :D

- ahmad anwar -

No comments:

Post a Comment