Saturday, April 2, 2011

Pheewiittttt

Hi everyone , miss you guyss a lot cewahh haha . Okayy today aku kerja shift petang mehh , jarang lahh kot aku dapat shift petang hari sabtu selalu dapat shift pagi jehh kan but sokayy . Haa orang kata semua yang terjadi ade hikmah kan , hehe yeaaaa that's true ! Hikmahnyaa ustazah yang ajar aku subjek pendidikan islam masa aku form 5 datang tempat kerja aku . haha anjattt iteee wakkk and thanks to HER sebab bagitahu kita kerja dekat manaaa hahaha :p rindu lahh ustazah , haha . Padan muka Bella kena cubit dengan ustazah padahal tengah kerja ni haha sebab dia tak pakai tudung and mula lah ustazah nak bertazkirah dalam kedai kitaorang agaga . The best part today is hari ni aku served customer mat saleh siot , haha awesome dudeee :D nak katakan jakun tak jugaa but sometimes their more manners than certain-certain orang melayu ni -. sorry lahh kalau sakitkan hati mana-mana pihak , ampun tuanku ! haha okayy mula-mula dia masuk kedai dengan pasangan orang singapura ni , ade anak . comel okayy ^^ Then blablabla dia panggil aku , so aku kena lahh served diaa kan . Fuhhh kalau aku perempuan aku rasa dah cair melilir macam lilin dah aku rasa depan mat saleh tuh , hahahahaha . But no no no ----> masa tuh Kak Nur , asst supervisor aku tolong aku lah nak served kan customer ni , sebab dia banyak baju yang dia nak so aku ni dah lahh haa apa ea apa ea , kahkahkah . aku layankan anak orang singapura ni , sibuk sangat nak pam bola haha tapi serius comel dohh sihat tubuh badan pula tuh :p fahamkan maksud tuhh ? haha but bapa diaa body builder kot sama dengan mat saleh tuh . Ohh yeaa nama mat saleh tuh Robert tak silap aku haha yelahh dah singaporean tuh madah panggil nama dia jehh , ehemm . haha dia punya bini baik juga siap berbual apa semua , tanya mana seafood yang sedap dekat JB ni . aku pun terkesima kejapp lahh - tulahh JB ni sometimes aku fikir tade tempat yang menarik lah -. brrr their spend around rm450 for the shirts , yelahh sebab dia beli banyak for kawan-kawan mat saleh dia . Pehhh teringin siot nak berkawan dengan orang putih , haha kau tuh putih tak ? Choii hope i can meet their again hehe ---- > Opppssyy btw aku teringin sangat nak ada fixie sendiri . Okay byeee u'oollssss xD

lalalala ,
Ahmad Anwar

3 comments: