Tuesday, April 12, 2011

Haishh Gerammm =.=


Aku tak faham lahh dengan manusia yang suka menggedikkan diri sendiri ni especially budak-budak sekolah ni yang baru nak naik ! Choii tayah cakap sekolah sape lahh tapi aku nak cakap pasal budak sekolah bekas sekolah aku haha . Pehh entah macamane pulaa boleh ternampak minah-minah gedik nak mampos ni dekat angsana tadi time aku tengah kerja , pakai baju sekolah and baju sukan sekolah pulaa tuh , aduhhh kusut siaaa waa tengok lu semuaa . Then nak badi-badi aku pulaaa , eh kau ni f*** lahh wehhh . Lagi-lagi kau dohh , yang kacukan iban tuh . Bapaa lahh kau tuh ishhh badget lawa dohhh -.- you're such an annoying person lah babe . Ingat sikit , kau tuh nak spm tahun ni . kata nak jadi pelajar harapan sekolah , hahahaha pesan dekat kawan-kawan seperjuangan kau yang gediks tuh jugaaaa kayyy :)

Plus , this human goshh serius aku dah tak tahan dengan perangai diaa yang tak matang langsung padahal umur dah 19 ! Okayy terus terang aku cakap , dia working partner aku , nama dia Sofi . errr kawan ke ? haha entah-entah :p kalau sesiapa yang pernah singgah ke tempat aku kerja , dia ni hitam-hitam orangnyaaa . Yeaaa that's him ! Sorry lah bukan nak mengata belakang ke apaa but serius aku memang dah tak tahan sangat-sangat dengan diaa . Bayangkan lahh , perangai tak matang nak berjenaka pun macam pundekk . LOL layan jehh dohh diaa ni -. Sometimes dia buat kerja memang lembap , kena cakap dengan dia banyak kali baru gerak buat kerjaa . Wehhh bangun lahh dohhh , bangun buat kerjaaa . layan customer pula , ya Allah tuhan jeh tahu macamane perasaan aku . Tak boleh lahh aku nak bekerja dengan orang macam ni , serius tak sekepala . susah dohh gentle tak tipu ------> dia memang menyakitkan hati aku lahh , kadang-kadang tuh geram jugaa . aku punya tahap sabar pun ada limit dohh , jangan lebih sangat kau ni ! Tolonglah matang sikit perangai kau tuhh Sofi . eeeeeuw geli geli .

unsatisfied ,
Ahmad Anwar


2 comments: