Thursday, April 21, 2011

21042011


Assalamualaikum semuaaaaa :) Haaa hela nafas legaaa , fuhh and hela nafas cemburu sebab " my grandma " tengah syiokk melayan concert Bieber tuhh , huhu . Dia kata Selena Gomez pun ade , pehhh gilaaaa best sehhh . bahang dia sampai dekat sini siaaa rasa hahaha . Okayyy dah diam ! itu dekat KL punya cerita , ini aku punya cerita so baca jehhh jangan banyak songel :p haha today is my off day . Minggu lepas aku hangout dengan kawan-kawan and this week keluar lah pulokk dengan my ibu hehe . Haaaa lokasi jalan-jalan di Jusco Tebrau lehhh , baru ade style hahahaha choii ---->

Memang niat nak tengok movie sebenarnyaa so i treated my mom tengok cerita Rio in 3D tau 3D . Halaaaa kau ada ? haha quiet fun jugaa cerita ni . haha kalau ade masa pergilah tengok movie ni yang menjadikan burung marcow berwarna biru yang tak pandai terbang sebagai hero , cehhh konon hero katanyaa hahaha . Blablabla takkan aku nak buat sinopsis pulaa dekat sini , tengok sendiri sudah lahh yeaaaaa . and you know what , this is my first time tengok wayang yang hanya mempunyai penonton 4 orang termasuk lah aku dengan mak aku bhahahaha . Best dokkk , buat wayang tuh macam kami yang punyaa HARHARHAR

Then habis movie , aku just survey barang yang aku nak beli hehe . Survey jehh ! Itulahh ahmad anwar , madah survey jehh beli tak jugaa hahaha naik muak orang yang kerja dekat butik tuh tengok aku . Haishhh customer ni masuk jehh , beli lahh sikit naikkan sale kedai aku ni naik komisen aku nanti . monolog dalaman namanyaa tuh , hahahaha yelahhh kenalah survey dulu baru boleh buat pilihan dengan baik , cewahhhhhh kata-kata ahmad anwar sememangnyaa poyo tapi belilahh something dekat pdi tadi xD Lapar lahhh ! haha itu sudah pastilahh kan . Makan dekat pizza hut jehh , errr aku nak makan salad act but tade lahh pulokkk terus spoil mood aku nak eat cehh haha but sebab perut lapar punya pasalkan , makan aje lahh . Aku belanja ibu lagi , wahhh baiknyaa ahmad anwar ni . kehkehkeh jangan nak poyo sangat ahmad anwar oii . Udohh lahh tuh blablabla beli barang dekat JJ then we're back . Haaaa alhamdulillah selamat sampai rumah .

Psssst , teringin lahh nak ade jambang macam Zac Efron macam gambar atas ni , brrrr serius teringin dohh haha . But how ? sesiapa yang tahu caranyaa , sila bagitahu ea hehe thank you :) *

nama ,
Ahmad Anwar


No comments:

Post a Comment