Thursday, December 30, 2010

Walking-walking





Main bowling ! itulah aktiviti utama aku hari ni bersama Asilah Rustami dan Ezzaty . Cakap pukul 12 gerak tapi biasalah insan yang bernama Ahmad Anwar ni kalau tak lambat tak sah , pukul 2 lebih baru sampai . Haa act ni semua Cla punya plan , haha angkara status dekat fb and tak sangka Ashraff Noor pun ada , ahaii :) Kitaorang main bowling dekat Danga City Mall . Fuhh gentar jugaa ni dah lama tak main boling kan . Thanks Cla treated us bowling for 2 games :) Haa main kalau lokasi bola tak ke longkang tak sah lah kan tapi nasib baik hari ni tak jadi macam tuhh . Haha semuanya cun jehh , ada lahh strike dua tiga kali , Cewahh :p haha first game point aku 100 , second game point aku pun 100 . Hebatt ( Y ) haha Then dekat situ terjumpa lahh Miera , Nazifi , Zaky dan kenalan yang lain . After that kitaorang gerak pergi bandar petak untuk mengisi perut == Memang lapar gilaa siaa masa tuh ! makan dekat foodcourt , nasib baik tak ramai orang . Then jumpa Adib dengan Kudien dekat situ . whoot-whoot :p haha Adib beli Ipad lahh siaaa * Brr aku dengan Ayap sempat nak mengutuk orang , haha macam siaaa . Dah siap makan macam biasa jalan-jalan tawaf bandar petak and masa jalan-jalan tuh terjumpa lagi dengan member aku Wawa , Keng , Fit , Ajes , Amal and Syukor . Haa tengah berbual dengan ladies , si Ajes sempat menganjengg aku == Choii hahaha . Sesudah itu , Ghaa lepak ke J.Co . turn aku pula belanja Cla , aha nak belanja dia BR tapi orang ramai . Sedap juga ea Yogurt dekat J.Co tuhh , first time aku makan . coool gilaa :p haha terserempak pula dengan Haf Ahmad dekat area-area situ and nampak Edaman . Dia join lahh kejap tadii - fukimakk cakap kerja Sushi King kejap lagi pakai apron J.Co hahaha :D After we're snap-snap kitaorang semua pun balikk . Fun jugaa lahh lepak dengan diaorang even this is the first time hangout together especially Ayap , Cla and Zaty . Hope next time we hangout together again okay ^^ itu jehh cerita untuk hari ni , haha adioss :)

hangout ,
AHMAD ANWAR


No comments:

Post a Comment