Saturday, January 1, 2011

Malam Tahun Baru

This is my first time celebrate new year dekat luar . Woww ! cool jugaa kan ? haha biasalah orang kalau macam aku ni bagai katak bawah tempurung , LOL haha . Last night aku keluar dengan Akim Chak , Andy , Achul and our driver Farhan Hassan :) Haa dalam pukul 8 lebih dah keluar Paan ambik then pick up Andy and Akim . Memang jalan jam gilaaa vavi started from jalan dekat BBU tuh sampai lah dekat bandar , biasalah tu kan ! Drop cs pick up Achul , Choii orang dah ada karier sekarangg , haha :p Jalan-jalan lahh tade kerja kan , Paan treated me Coolblog , thanks bro . Masa dekat coolblog tuh nampak lah Afie Azim . Pergi Bazaar JB , happening gila . banyak function kot dekat situ , macam ade persembahan lahh ade melayu ade cina ade india . Well 1Malaysia :) kitaorang melayankan ade satu persembahan dekat tepi jalan . Haha siap berzapin kitaorangg , alaaahai warisan melayu betul ^^ Hahaha tapi ade juga lah yang tak sedap dipandangg , err minum arakk lekk lekk jeh . Apaa siaa tapi mat-mat indon lahh bukan orang melayu kitaa ==

Act plan nak pergi lepaskan gian , karokk tapi disebabkan jam crazy so tak jadi . Dah halang-halang dekat bandar kitaorang moved on pergi The Zon . Otw nak ke sini sumpah enjoy jugaa lah , even jalan tengah jam ni . Dalam kereta dah buat macam clubbing lahh , haha aku tak ea ! Suddenly masa tengah sesak-sesak tuhh , ade group bikers fixi i guess lalu . Pehh sumpah cool gilaa , ramai-ramai kan semua orang tengok bikers ni semuaa and nampak lah Haff , Syahmi Wahab , Anwar( perling ) , Syaikh Mus and ramai lagi lahh group bikers tuhh :D aku rasa excited gilaa and macam nak join diaorang jehh , boleh tak boleh tak ? haha Finally kitaorang decided parking tepi jalan . Whooaa masa ni lagi 2-3 minit jehh nak countdown . Keluar jeh from kereta orang-orang dekat club tuh kira 5 , 4 , 3 , 2 , 1 HAPPY NEW YEARRR . proppppp haha somesort like that lahh . haha sumpah happy siaa , then ade fireworks . Doom doom doom , haha colourful . fireworks from singapore pun kitaorang nampak kot . masa ni aku fikir lagu Firework Katy Perry jeh , haha kan best kalau sis aku tuh ada , memang samok lahh kan :D

Then menapak lahh pergi The Zon . err letih siaa kepala lutut aku berjalan . Tuptup dah sampai , haha nampak sangat tipu kan - nak shortkan cerita . Sumpah aku tak biasa pergi tempat macam ni but Achul cakap dengan aku buat muka matang so buat je lahh . haha Berggg sial guaaa ! hahaha :D err main spray-spray buih tuh , masyaAllah . hishh tapi yelahh semua ni pengalamankan orang cakap so pergi je lahh . Oh baru lah aku tahu Cabana apa jadah semuaa tuh , brr and aku ternampak Ferra dekat situ . sempat lah said Hi dengan diaa :) haha ade satu group motor besar , aku lupa lah nama motor tuh . haha tapi bingit siaaa , broooom brrooooom . What the freak man haha . Blablabla kitaorang pun chaloooo berambus dari tempat tuhh . Macam-macam orang aku nampak and macam-macam style dress up aku nampak dekat situ . ade yang menarik , ade yang tertarik dan ade juga yang ditarik haha .

Setelah kecapetan berjalan menungkah arus , cewahh ayat nak kemana siaa . kitaorang pun moved on balik . Haa hambikkk kau , mat-mat motor tak macam berderet berlonggok pulaa dekat satu tempat tuhh , Ramai gilaaa . ehemm takut road block ke bang ? HAHA saukk jeh laa . Then hantar sorang-sorang balik rumah and around 2am lebih aku pun sampai rumah . Fuhh first time balik lambat macam ni . Best jugaa ea :D hahaha okay go away -
So i've a great time last night , it's was so cool . Thanks guys bawa aku berjalan * haha Okayy lahh . bubyee adioss and again HAPPY NEW YEAR ! * cerita ni berlaku malam 31.12.2010


coretan ,
AHMAD ANWAR


2 comments: