Wednesday, December 15, 2010

Kerja-kerja pembersihan


Fuhh kecapetan guee kemasin bilik guee . Haha apa siaa ngomong indon ^^ Blaaa kasi clean semua benda dalam bilik aku , buang sampah-sampah kertas-kertas yang tanak pakai . Belambokkk siaa , minta kerjasama MPJB bersihakan segala . haha kalau hantar kedai jual kertas aku rasa mau dapat duit tuhh :p habuk tayah cerita lahh kan , haha kesian setinggan-setinggan labah semua aku dah hapuskan HAHA devil * Tapi masa kemas-kemas tuh rasa sayang pulaa nak buangkan , hmm argh kalau sayang makin semak lahh bilik aku == Ohh noo . Brr kejap jehh rasa dah habis zaman sekolah , sedih siot :( Hmm tabah Nwar kuatkan semangat tabahkan hati . Haha Choii . rasa macam nak upgrate lahh bilik aku ni , cewahh letak swimming pool pun okay jugaa ! Hmm tape nanti aku bentang rancangan dekat family aku _______ So aku happy juga lahh tengok bilik aku dah bersih :) Hee im so exhausted right now , i need rest . Bubyee

kepenatan ,
AHMAD ANWAR

No comments:

Post a Comment