Thursday, November 4, 2010

Menjelang 19 Hari Lagi SPM













Pada tarikh 3 November 2010
adalah hari cuti bagi kawasan johor bahru maybe dan kawasan-kawasan yang sama waktu dengannya sempena hari deepavali . So macam biasa kalau dah nama pun hari cuti , bontot dan kaki aku ni kerja nak merayap jehh . kutil agaknyaa ( ! ) Arghhhh tidakk . Plan baik niat nak pergi library , cewahh time-time nak dekat spm lahh madah nak ke lib jehh . Haha tak salahkan ? yang follow sama ofc my official driver , NADIA , OLAN , FATH and RAHMAT . Haa around 11 am gitu kot kitaorang gerak , haa kitaorang main-main tukar driver , haha . tapi alhamdulillah selamat sampai :) blurpps , you know what aku terserempak dengan someone , Tutt ( ! ) aha no story . Then sampai jehh cari port lahh , fuhh penuh lahh . Tulahh pergi lib pagi-pagi buta , ni takk pergi time matahari menegak memang lahh penuh . Huwaa but kitaorang pakai go jehh cari tempat yang ade plug sebab nak onl pakai laptop . Haa finally kitaorang port dekat corok-corok lib hahaha , bongokkk :p Haa blablabla around 2 o'clock kitaorang blaaa . Haa masa nak kemas-kemas tuh ternampak Ashraf Roslan , Nazifi , Aaina Samat , Aten and Hykal .

Then Olan bawa kereta kitaorang tatau nak kemana . haha sengal lagi gaban ^^ Haa ronda-ronda satu bandar JB , yeahh gerek selagi minyak kereta ade okay go jehh ____- Haa blablabla perut masing-masing dah berghazal , aku bawa diaorang pergi makan dekat ROOST BAR . Haa act first time aku pergi situ , aku dapat tahu tempat tuh pun dari kekawan aku yang lain . Haa damn mula-mula was-was nak masuk but bedal je lahh . Haa woahh cool gilaa tempat diaa , klasik and awesome . Then time order makan tuh first thing kitaorang tengok is the price . Cekik darah siaaaa ^^ err nak sedapkan hati , aku just order kentang goreng jeh . can you guys imagine kentang goreng yang aku rasa dalam 20 keping jehh price dia RM7 . pffft -.- wtv lahh - pergi kedai baju dekat dalam bangunan yang sama , wow seriously nice and baju-baju diaa not bad lahh :) Then tade kerja snap-snap photo lahh kan *

Malaysiaa is so 'cold' . Haa memang sukaa gilaa , aku makin hitam agaknyaa =.= Ghaa our next destination is pergi zoo johor . Hahaha rasa nak berdekak pun ade jugaa :D sumpah tak plan nak pergi sini tu pun sebab lalu dekat situ semalam so saja-saja jehh pergi sana haha buat lawatan :p fee dia pun murah just RM2 jehh . Then sampai jeh semua jakun hahahah excited jumpa "cousin" masing-masing . HAHA and dekat situ ACHUL join kitaorang . Haha overall kitaorang dekat situ kelakar lahh , macam budak-budak :D arghh do i care ? janji seronok . hahaha after semua dah berkuah , kepenatan , lutut kaki semua dah terketak-ketak kitaorang gerak balikk . Haa before balik , lepak duluuu dekat Assalam , Setia Tropika . makan kejap minum kejap lepak kejap berbual kejap HAHA kemudian baru lahh balik ke rumah . Fuhh memang melewee lahh - err tak fikir langsung nak spm kan anwar kann ? kau seronok jeh kerja kau . Jangan seronok sangat , brrr . Haa dah dah aku nak study , bubyee guys .

yang melewe ,
AHMAD ANWAR


No comments:

Post a Comment