Friday, November 5, 2010

Family Time :)
















Assalamualaikum semua :) hehe wahh hati aku hari ni gembira jehh , Haa bukan apa sebab tengok family aku happy jehh hari ni so aku pun join lah happy . especially my mom , woahh so excited gilaa Haha . pagi-pagi keluar sarapan with my parents dekat medan selera Bomba Larkin tuh , haa tak pernah kot sarapan situ . haha tape lahh sekali sekala , asyik tempat sama jehh bosan boleh tak -. Haha then my mom cakap dia macam nak belikan aku phone baru , whoot-whoot aku dengar pun senyum lebar jeh :) hahaha . Okayy aku pendekkan cerita lahh kan . tahu korang malas nak baca sebenarnyaa , do i care ? Haha ________ -


my mom dari semalam kot cakap nak pergi Puteri Harbour dekat Nusajaya tuh , haa masa aku dga tuhh aku dah imagine dah hahaha . So aku diam je lahh then petang tadi my mom ajak lahh kitaorang satu family pergi sana , Okay go lah kan masing-masing tengah free jalan jehh . Haha on the way nak ke sana tuh , kitaorang satu family popet-popet jehh tak berhenti hahaha macam nak balik kampung orang kata :p Ghaa - then cuaca agak baik alhamdulillah tak panas tak hujan , suam-suam kuku gitu . Sampai jehh lokasi bot-bot tuhh , apa lagi keluarkan my lovely dslr canon :D wink-wink . Haa saat ni lah semua gilaa camera , hahaha memang fun kot hangout bawa jalan-jalan family pergi tempat ni . Haa before this datang sini pun dengan kekawan , why not lepak dengan family pulaa kann ? syiokk jugaa ( ! ) photoshoot punya photoshoot , HAA lepak lahh dekat satu cafe tuhh . Fuhh penat tuan hamba berposing sakan dan menjadi photographer sambilan tadi , hahahaha Then teruskan lokasi seterusnyaa dekat Dataran . pusing-pusing punya pusing punya pusing , aku pun redah jeh pergi dekat satu building tuh . Pehh memang terbaik lahh macam istana kot , hahaha . tengah sakan-sakan ni aduhh memang spoiler betullah , bateri camera plakk habis ' DAMN -. haha nasib baik bawa camera spare tapi bukan dslr lahh , digital jehh ____ blablabla around 5 o'clock we back home . Cewahh haha nak tengok saki-baki gambar , you guys boleh tengok dekat fb aku lahh hehe

So totally today was fun , enjoyed spent time with my family . Yelahh asyik keluar dengan membe jehh , bila plakk nak spent time dengan family kann ? haha tak salah . so korang korang tuhh , haa fikir-fikirkan lahh yeahh . Ambil yang keruh buang yang kotor , haha bubyee :)

happy ,
AHMAD ANWAR





No comments:

Post a Comment