Sunday, October 17, 2010

Bebelan


Bestkan kalau dekat dunia ni apa yang kita nak semua dapat ? Haha in your dream lahh , kau ingat kau Siti Kelembai ke apaa ? aha kadang-kadang dalam kehidupan kitaa tak sedar pun masa tuh kejap jehh kan . Yeahh pejam celik pejam celik dah nak end of the year and aku akan mengadap SPM tak lamaa lagi , kurang sebulan lagi kot -. brrr sape tak takut siaa nak ngadap SPM . orang tade perasaan jehh cakap tak takut , kann ? Tapi memang aku tak sabar kot nak habiskan SPM , i want freedom haha ni lahh remaja zaman skg fikir nak bebas jehh * aha ceramah dekat diri sendiri bagus betul . Bagi yang baru habis pmr tuh , dah sedap lahh kan . haha tape aku dah merasa lahh , haha so tak heran :p haha pernah tak korang tanyaa , kenapa wujudnyaa SPM ? haha soalan tuh aku tatau lah nak kategorikan sebagai soalan yang baik ke soalan yang bodoh but to me im confused . sampai tarikh exam kitaa semua mengadap lahh kertas soalan yang seolah-olah boleh bawa maut . Memang aku tak nafikan spm memang penting tapi entah lahh kan . apa yang penting sekarang ni , i must study , study and study . orang kata kejayaan datang dari pengorbanan ! so aku lepas ni dah jarang onl or boleh katakan tak onl langsung kot dalam masa yang terdekat untill the end of spm . Tape onl bila-bila boleh , spm sekali seumur hidup . betul tak ? haha okay lahh now im so speechless . bagi yang nak final exam tuh , i wish good luck to your guys :) Bubyee

original,
AHMAD ANWAR

No comments:

Post a Comment