Saturday, October 30, 2010

Apa Yang Berlaku Hari Ini ?


Mulakan dengan perbicaraan kita hari ini dengan assalamualaikum semua ( sila jawab salam yeaa ) Okayy good . Yeahh hari ni 25 hari lagi nak menempuh SPM yeahh semakin hari semakin dekat nampaknyaa - Haa but it's not the topic that i want to share today . Act plan today nak pergi library dekat bandar tuh , i dont know what the name of that lib . Yang aku tahu lib bandar , haha . Korang tahu kan ? Alaa yang dekat nan TNB tuh - Haa mana tatau tuh pandai lah korang cari sendiri . Ghaa - pada mulanyaa was-was buka ke tak buka lib on this week but membe cakap buka tapi ade yang cakap tak buka . Arghh tawakal jeh tadi . Haa saing lahh dengan Cikai and Achul . Haa akak achul hantar kitaorang sampai betul-betul depan pintu masuk lib tuh . Haha cool ^^ Then meet Akim Chak , Sheen , Amyy , Haiqal ,Papah and Acap
. Haa memang muka-muka belajar lahh kan diaorang ni semua . So im just study mathematics lah kan . cewahh nak kasi kukuhkan subjek tuh , target A babe :) haha amin amin _________- Then blablabla agak melewe , dah boring memekak plakk dekat situ . haha memang kitaorang ni gilaa kot haha berdekak gilaa vavi tadi :D haha nama jeh lib , apa lahh tade peraturan langsung Ghaa

Then around 3 o'clock , my stomach was keroncong you know . Hahak desyumm desyumm . Haa diaorang nak makan dekat bandar so okay go jehh . Haa took a cab , woahh yang aku dengan achul dah macam apa dahh . punya lah susah nak dapat cab dekat situ -.- Brr tapi pakcik teksi tuh sporting gilaa , siap berborak apa semua haa and dia kurangkan tambang kitaorang . woahhh cool babe pakcik tuh :) Sampai jeh cs , pehh makhluk-makhluk tuhan memang ramai dalam bangunan bandar petak ni . Haha then melangkah lah kitaorang ke foodcourt . kebulur punya pasal _______ Haa then terjumpa dengan Izyan ,Emma and Hafeez :) best lahh kan meet diaorang . haa tak boleh borak lama masa tuh , ramai gila orang lalu lalang ' Then teruskan langkah kakiku ini ke foodcourt . pun manusia bersepah dekat situ -. nak buat macamane lah kan tempat manusia isi perut . dekat situ aku meet Arul , Ezmith Haikal , Haziq Afham and Shafiq Zamri . sumpah memang cekik darah gilaa makanan dekat situ . That's why aku tak suka makan dekat situ tapi disebabkan Tett dan Tett terpaksa lahh , haha it's okay lah kan :p tak kisah kot . after makan , lepak-lepak kejap dekat situ hehehe .

Teruskan perjalana tanpa arah tujuan , ketika itu lah aku terserempak dengan rakan-rakan aku seperti Ungku Shah , Haziq Steffani , Daman , Hakim Tunta , Dyan , Shahira , Shara , Syahmi , Nuar , Farid dan lain-lain * tak ingat lah :p haha . Haa yang paling best masa aku tengah jalan dekat kedai baju Giordano , tengah khusyuk texting ni bapak lahh terperanjat siaa aku workers dekat Giordano tuh buat aku terkejut jeh dengan uniform diaorang yang ala-ala Halloween . Haha sumpah kelakar pun ade jugaa , haha macam minta penyepak siaa ^^ Haa kitaorang masuk lah kedai tu kejap saja survey barang , haha akak hantu tu bagi gula-gula and aku kenakan dia , Yess satu emas :D hahaha then jalan-jalan lagi Sheen belanja mashmallow chocolate . macamane eja , i dont know . haha bedal lahh !

Aku separate kejap dengan diaorang sebab nak meet Izyan , Emma and Asyiq dekat CIQ / JB Sentral . Haa rindu lah siaa dekat adik aku sorang tuh , ahaa makin kurus boleh tak si asyiq tuh - skinny jeh hahaha besarkan lahh sikit badan kau tuh babe * haha Then blablabla lepak plak dekat Buskin Robbin . haa beli lahh one scoop ice cream . memang sedap " flavour " yang aku ambik . haha sengal dohh asyiq cakap " flavour " in spanish :p snap-snap photo dekat sana haha best . Then Anfal and Alya , his girlfriend meet kitaorang dekat situ . Haa masa tuh aku nampak lahh kelibat membe-membe aku yang lain but malas nak bangun pergi dekat diaorang Haha - after that meet Adip dekat Mc'D . woahh dia bawa awek diaa , wewitt :) nice babe haha and aku fisrt time meet Afiqah and Adeeba , akak diaa :)

Masa tuh memang aku nak balik dah and Anfal suruh pergi Mc'D semula , haiyaa haha kesian diaa kesakitan **** no story ( ! ) haha then salam-salam asyiq anfal aku blaaa . Before balik tuh beli J.Co kejap for my mom ^^ , masa otw nak balik tuh nampak Allysya , Marissa and mommy dekat starbuck . Haa aku salam lah kan diaorang , hehe mommy syaa and marissa nice lahh sporting :) blablabla balik lahh kan , penat sudahh . Haha panjang aku berceloteh kan ? Haa okayy lah tc guyss , byee

yang mengomel ,
AHMAD ANWAR


No comments:

Post a Comment