Wednesday, September 15, 2010

Berayaa


Hello Hello Hello :) haha ini hari punyaa cerita pergi berayaa rumah kekawan lah kan , al maklumlahh mood tga syokk nak berayaa . menjadi kebiasaan kalau ade program aku mesti bangun awal . pagi-2 kaalah aku dah bangun , takut lambat lahh kan . lepas siap-2 turun sarapan dulu apa semuaa then at round 9 am aku gerak pergi rumah ACHUL dulu dekat impian emas . memang janji melayu lah katakan orangg cakap pukul 9 pukul 10 baru sampai - Haha dah biasa dah dgaa . Then sorang sorang sampai , woahh masing-2 bawa keretaa siot . Hahaha dah berubah dah diaorang , Ghaaa - kali ni ramai yang join sama . kejap aku listkan ea :
HAIQAL , CIKAI , OLAN , PIEE , BELLA , SHIDUT , YANA , AFHAM , ACAP , AKIM CHAK , ANDY , ARUL , ALLIANA , NADIA , FARA , SYAKIRA , AMAL , APIE , KATEK , QAYYUM , ALYA , ACHUL ' kalau mana yang aku tak sebut tuh sorry lah kann , ehe . agak sejam lebih kot dekat rumah Achul . Haa then beransur lah ke rumah seterusnyaa .

Rumah kedua rumah ALYA , dekat-2 area yang sama jugakk . Haha datang rumahh alya memang kecoh gilaa kot . mama alyaa sporting gila , aha ( ! ) duhh duhh budak-2 buat macam rumah sendiri jehh nasib baik family dia tak kisahh . masa time makan , mama alyaa boleh plakk tertumpah air , ahaha Cikai memang sajaa jehh ambik hati orang tua tuh . aha konon lahh ^^, after that , snap-2 photo semua . memang meriah lahh . paling kelakar lah aku rasa , masa nak balik tuh si achul ni boleh buat sagat motor plakk depan rumah alyaa . kalau jadi tapee , ini tak . siap pecah lampu belakang motor diaa , ahah dgn dia terjatuh mukaa selambaa jeh . memang berdekak siaa tadi ( ! )

Haha lepas dah pecah perut tuhh , kitaorang pergi rumah NADIA AMIRA , rumahh dia awesome siot . BESAR PUNYAA ! aha ni kali ketiga kot aku jejak kaki dekat rumah diaa yang macam istana menanti gitu , whoot-whoot :) haha memang sejuk an nak tunggu tuan rumahh , kitaorang masuk bibik diaa yang layan kejap . aha itu perkara biasa kalau dtg rumahh ni , hehe ngumpat ea ^^ tak baik siaa aku | and the best part is bapa diaa siap main piano utk kitaorang and kitaorang karaoke free dekat rumahh dia . ahah memang lama kot dekat rumah ni . haha bukan satu dua lagu diaorang nyanyi tapi banyak boleh takk . Hahaha :D then ber'photoshoot lah kejap tadi dekat rumah dia . woahh memang view baikk jeh :p WooHoo thankss yeahh Nadiaa sebab melayan kerenah gilaa kitaorang

Lepas tuh pergi plakk rumah FARADIANA . haa kitaorang memang berkuah lah masa tuh , kepanasan yang terlampau . masuk rumah dia jeh cari kipas hahaha :| lepak-2 jeh berdekak apa semuaa . aduhh penat-penat bukann apa penat ketawaa :D blablabla kitaorang make a move . masa ni satu kereta dah kena hantar balik , masing-2 dah keruan tatau nak naik sapee . nasib baik lahh ade kereta Nadia , Haiqal nan Amer yang lain naik motor .

Rumah IZZ kitaorang pergi act tade planning pun , haha Afham punyaa pasal lah ni . haa nasib baik dia tak kisah and ade lahh tetamu lain dekat rumah diaa . Separuh pergi rumahh izz separuh pergi rumah cikgu Hanida . haha afham dah tersipu-sipu pergi rumahh izz , dingdong betul budak-2 ni haha . after minum apa semua , yang saki baki dekat rumah izz tuh berkunjung lah plakk rumah cikgu , depan-2 jehh berjiran lahh kata orangg . Ghaa - aku memang segan gilaa kalau nak pergi rumah cikgu-cikgu ni tapi dah semua pergi , aku ikutkan jehh .

Rumah ACAP paling sempoi . rumah dia line clear wohh haha baik ni ^^, haha macam rumahh bujang air semua buat sendiri . lepak-2 tgok tv terbaring terbongkang . Ghaa si tuan rumah jenis yang tak kisahh . lepak-lepok ambik gambar nan diaorangg . Haa meriah-meriahh :)
Then masing-2 ade yang nak balik . ade yang kena hantar keretaa and blablabla aku pun balik lah sekali . Tapi sebelum tuh aku lepak dulu rumah cikai then baru pergi rumahh APIS MAHAT aka THOMAS DANCER . memang penat lah siot .

WooHoo panjangnyaa aku bercerita , hehe ni kisah dari pagi sampai ke petang ni haa - hiuhh * lap peluh kejap haha . Haa hasil gambar-gambarnyaa utk perjalanan raya kitaorang hari ni boleh tgok dekat fb aku or NABILA AMRAN or kekawan aku yang lain okayy ? so thanks lah kan to sesape yang sudi membaca , ehe :) bubyee guyss have fun

yang benar ,

AHMAD ANWAR




No comments:

Post a Comment