Sunday, September 5, 2010

04092010


Hello guyss :) waddup ? aha
ini semalam punyaa cerita lahh
Haa budak-2 JB mesti semalam tau ade
event PASO BUMBUNG an dekat Plaza Seni ( ! )

Yeahh so semalam jugakk lah aku hangout
dah lama kot tak hangout , trial dah habis an
so macam bebas lah sikit , ehee :p

haha ramai gilaa siot manusia
Haha biasalahh tu kann dah nama pun bandar
lagi-2 ade event macam ni

okayylahh mehh kita straight forward jeh
semalam niat nak keluar sebab nak cari baju raya lah kan
and nak buka luar nan kekawan ;p
Hehe tapi disebabkan malas nak beratur panjang utk bayar
so tak jadi nak beli baju , aha

So aku just lepak-2 jelahh nan kekawan aku semua
err dah lah puasa penat siaa berjalan jeh
Haa cari pit stop jap , ambik gambar lah apa semua
siot jehh pak guard halau kitaorg , duduk pun salah ke =.=

so berjalan suvey barang apa semuaa
nak ke paso bumbung plakk
pehh sumpah penat naik tannga -.-
Haa jejak jeh kaki dkt atas tuh
aku rasa macam party boleh tak ( ! ) Haha

Haa woahh ramai gilaa photographer JOHO
haa woow ( ! ) best kot haha
baju seluar kasut murah-2 :)
Haa tapi yang tk boleh tahan , panas siot brrr

kitaorang bukaa dekat Sugget's Recipe
LOL , nama nak glamour tapi macam siaa
lembap , tak sedap , tak peramah , mahal
entah apa-2 jehh . err nak jaga hati punyaa pasal
pastu tuhh macik tuhh boleh nak bebel plakk , haishh geram

Haa then meet ramai kawan-2 aku :)
sumpah bestt jumpa diaorg , antaranyaa :

ASYIQ
ANFAL
QUE
SUE
ALLYSYAA
MARISSA
HANIF ISMAIL
AYNN
AMYY
HAFF
AFYQ
AMIN
KUDIEN
WAFIQ
EMMA
budak-2 JOHO

Haa sorry lahh kalau ade yang jumpa semalam
tapi aku lupaa , ehe harap maaf :p

sampai lahh ke malam , pergi lagi sekali paso bumbung tuh
malam best sikit kot , meriahh
i love tempat-2 macam ni HAHA
then pasar karat marii :D aha

blablabla time pun dah pukul 12 masa tuh
woahh agak lambat kot , aha apa lagi tade apa lagi
so marilah kita pulang ke rumahh , ahaa



No comments:

Post a Comment