Saturday, August 14, 2010

Trial Examination


Alhamdulillah ( ! ) itulahh perkataan pertama yang keluar dari mulut aku time dapat tahu tarikh trial spm . Haha otakk diaa , ayat macam baikk jeh kan tapi nun jauh di sudut hati aku pehh meronta-rontaa siot kata tanak tanak tanak =.= haa tapi tak boleh tanak , kena nak jugakk . err makin dihitung hari makin dekat plakk rasanyaa yeaa baikk lah tayah kiraa . Malangnyaa trial dah tibaa , damnn _______-
sumpahh cuakk dohh . my moto is study last minute ilmu baru berebut-rebut nak masuk dalam otakk aku yang tak berapa nak banyak memorinyaa . aha so the war is starts from 16th august until 3rd september . OMG so sempena hari baik bulan baik ni , korang doakan kejayaan aku yeahh and aku nak minta maaf lahh if ade salah silapp okayy ? supaya aku dapat jawab soalan dgn hati yang tenang , hehe :)

wish me luck guys

No comments:

Post a Comment