Friday, July 30, 2010

Solat Hajat

Yaaa habibi assalamualaikum semua :D lamaa tak meng'update blog ku ini . Cewahh hehe bersawang plus kuman-kuman sudah buat setinggan dah ni . shuhhh shuhh ( ! ) Haa okayy siap haha =.= ^^ act aku baru jeh balik dari sekolah aku lah kan , ade buat solat jahat perdana for pmr and spm . Haa ofc lah aku pergikan , haa tapi aku datang nan ayah aku jeh . okayy lah tu kira wakil family , aha :p Haa cikgu kata datang before 6.30 ptg tapi almaklum jelahh kata-2 orang melayu ni kann , Haa pukul 6.45 baru lah sampai . Haa nvm lah tuh , doesn't matter pun _________- Haa kedatangan boleh lah walaupun surau sekolah aku tuh tak penuh ( tak campur kaum hawa ) Haa tapi boleh lah kann ^^ yang lain-2 tuh tayah lah nak cerita bukannya buat apa pun just jemaah maghrib isyak , baca yassin and solat hajat . that's all then balikk . lepas ni dah tade lagi dah nak buat macam ni sebab dah habis sekolahh HOHO tape-tape . Okayy lah guys , dah lama tak update rasa macam malu-malu plakk , hehe Bubyee :)

No comments:

Post a Comment