Sunday, July 4, 2010

Hari Koko Sekolah


Happy gila kot semalam , acara tahunan sekolah aku kini kembali ' Cewahh . Haa event ni aku dapat pengalaman baru lah kan , iaitu berniaga :) Hehe aku suka kot berniaga-2 ni woahh __________- aku jual air , the only one gerai yang jual air ( haha ) under kelab guru , act cikgu puteri yang ajak aku tolong dia and aku pun ajak lah cikai tolong aku sekali . Okay go lahh , pagi-2 pukul 7 dah datang sekolah nak siap-siapkan gerai apa semua . Makk aii air putih dalam baldi byk gilaa siot | Haa aku kesian lah kan tgok ckg-2 ni , i just give my hand aka tolong ckg hancurkan cincau ^^ yummmy my fav bebehh :) Haha lagi potong buah tembikai and then blender . OMG so fresh bebeh :]

tgok jam pukul 8 , orang dah ramai dah ^^ Haha cikgu-2 belakang tabir dah kecoh dah air kebanyakkan belum siap lagi . Haa ambik kau ( ! ) ustazah rubiah paling kelakar , masa dia kecoh-2 tuh aku tgokkan jeh an Hahaha dah lah kecik jeh orangnyaa mulut boleh tahan kecoh sambil kecek kelate nohh ________ - Oh gapo kalot ni dokk ( aha , sumpah aku tak pandai kecek kelate ) sikit-2 boleh lahh :p Around 9 o'clock aku dah start berniaga ________- Huishh mula-2 orang dah ramai serbu gerai kitaorg :) al-maklumlahkan , gerai kitaorg kan satu-satunya gerai yang jual air , Ghee - tuh semua taktik perniagaan ea ? ekonomi asas tuh , haha alih-2

jual punye jual punye jual , air yang habis tambah lain , air gula yang habis buat baru , cawan makin lama makin habis , kupon dalam balang makin banyak Cewahh ^^ haha ckg yang cakap kutipan mesti cecah 4000 , Haa tade hal lahh janji untung dibahagi sama rata HAHA tade lah :) _________ - and then aku rehat kejap pergi lah gerai orang lain . Hehe saja niat nak mengacau , Ghaa ' gerai Papah boleh tahan gak ramai orang . dia jual roti john . aku beli makan boleh tahan gak sedapnyaa . Banyak lagi gerai act , ade yang jual air float , chocolate krim with strawberry , kueh teow , roti jala etc . Haa larat nan tak larat jeh lah nak beli .

and semalam gak lah hari kawan-2 aku yang dah lama tak jumpa , ade plak semalam . Hehe ayus , afda , apam , sam turun semalam . yang lain-2 pun ade gakk apis , arul , wul , izz , wawa , gemuk , haff , paiz , coky ramai lagi lahh ( malas nak tulis ) haha :DD lepak-2 apa semua 0_________0 my hamtaro datang siot , hehe nan pysha nan adik dia kot , comel :) - Anis bagi present haha finally , tunggu dah lama dah . Haha then jalan-2 beli makan apa semua sambung lah kerja balik . macam tak caya gakk sebab gerai aku antara gerai paling habis awal - Haa hebat kan ? haha then berhijrah lah ke gerai kawan aku . gerai papah tadi and gerai botak sebelah-2 jeh .

Haa dekat situ paling best kot , meriah yang amat ( ! ) Aku tolong lah diaorg kacau telur pergi beli timun apa semua . Haha tolong menolongkan bagus kan ? :p Finally waktu pun dah tengah hari . gerai si papah ni still laku lagi . Macam-2 perangai ade semalam , last-2 minute buat jualan murah ade yang beli 2 free 1 , harga dah turun 1 rm1 _______- Hahaha dah macam dekat bazar ramadan dohh . kesian Botak , gerai dia banyak tak habis . finally makanan-2 yang dia jual sedekah kan dkt cikgu-2 terpilih nan kekawan ^^ korang bayangkan lah mangsa kelaparan , Haa macam tulah situasinya semalam :DD waktu event pun dah nak habis , so masing-2 kemas nak balik ( ! ) Haa banyak siaa sampah , siaa kitaorg gak yang kene bersihkan :| Huwaaa

woahh , best lah kan event macam ni . yang penting aku dapat new experience and lots of fun with my friends and dapat eratkan hubungan murid dgn cikgu lah kan . ehe ^^ so guys , cheers for your day okay ? Bubyee :D

No comments:

Post a Comment