Tuesday, July 13, 2010

Apabila Alliana berbicara ...


Haa korang baca tajuk jeh mesti tak kenalkan sape Alliana . dia classmate aku " the craziest ever . Hahaha asal boleh jeh ___________ - minah paling kelakar dalam kelas aku , dia lahh :DD ^^ Haa tadi bongokk siaa dia bercerita pasal budak-2 kelas aku time dah besar nanti jadi apa | hahahaha aduhaii semua orang dia jadikan bahan ! Hahaha Apie dia kata time besar nanti kahwin nan Ain ___- LOL Ain kelas aku tuh macam jongang sikit lah madah kene reject jeh pasal gigi dia . yang dia plakk jenis yang senang kene reject and dia tak kisah kot . lagi kene reject lagi dia suka ea , apa sehh ( =.= ) Dah lah back to story :| Haa time tuh BI , ckg pun tga tanda buku so macam dia bagi kerja suruh kitaorang buat lah kan . Haa time tulah si alliana ni reject semua orang :) Haa farahin jadi doktor gila , azim jadi detektif conan , fara jadi peguam , chot jadi superhero [ Super S ] hahahaha bodoh-2 jeh . aku pun kena sekali , dia kata aku jadi bidan . Jadah dia , ahakk . Macam nilah budak-2 kelas aku , GILAA :DD ___________-- haha dah lah aku tengah buntu ni tatau nak tulis apa lagi . Aha , bubyee :]

No comments:

Post a Comment