Sunday, June 20, 2010

Oh Tidak !


mulakan dgn jeritan " arghhhhh " eh kenapa nwar ? gula dekat rumah dah habis ke ? aha , tade lah terkejut dohh HAHA cuti dah sekolah dah nak habis [ damn it ] LOL aku nak cuti sekolah lagi =_______=
kejap jeh rasanyaa , tuptup dah nak naik sekolah . Oh tidakk ( ! ) Haa tapi alhamdulillah kot sebab cuti ni aku tade beban dgn kerja sekolah :p Hehe choyy - haa korang ade ea ? nak aku tolong ke ? , aku mampu tolong tgok jeh and tolong doakan semoga homework korang siap , ehe okay lah tu kan ___________ '

Haa cuti ni apa aktiviti korang ea ? hmm mesti bestkan . aku punye aktiviti best gak kot , macam-2 aku buat Hha ^.^ nak tau apa ? hishh malu lah , Haa apa ? nak tau gak , hmm yelah aku bgtau . aku list kan kejap aktiviti aku ea , Haa syokk plak tgok iklan dentyne yang baru ni Haha sengal pun ade gak iklan ni * haha copp layan iklan kejap ehe . okay , antara akitivi aku :
1.tidur : sampai satu hari tuh aku mimpi lady gaga ' haha serius dohh :D . bedekakk an ? haha
2.makan : Woahh macam-2 aku makan cuti ni , sampai dah gemuk dah wehh ______-
3.keluar masuk tandas : haha yang ni korang dah tua bangka , tayah cakap lah =.=
4.online : paling kerap kot aku online cuti ni , haha
5.jalan-jalan : haa 2 kali jeh aku hang nan kekawan cuti ni . so boredd
6.solat : wajib tuh [ alhamdulillah ]
7.texting : haha hari-2 aku text tk lekangg phone dkt tangan aku :)
8.ect : maksud dan lain-2 * malas nak tulis HAHAHA

Hmm so after naik sekolah ni , aku dah kene kurangkan aktiviti luar and meng-online ni semua sebab spm is the around the corner , errr =________= takut siaaa ( ! ) study jelah after this . nak buat macamane kan utk masa depan aku gakk :p Huhu . eh korang perasan tak aku macam dah malas nak tulis panjang-2 ? kalau perasan bagus lah , so maknanyaa aku dah kering idea tatau nak tulis apa lagi . Ghaa - kalau ade idea sila bgtau yeahh , nanti aku update kan ? ehe , okay lah Bbyee peepss

No comments:

Post a Comment